پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 109052
منبع : ایسنا
استاندار قم:

تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است

قم نيوز : استاندار قم، تاکید کرد: پیشنهادی که دارم ظرف دو هفته آینده کمیته‌ای با موضوع اقتصاد ویژه ورزش استان قم به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود، این کمیته با تشکیل یک ترکیب اقتصادی راه‌کارهای حل مشکلات مالی جامعه ورزش قم را مورد بررسی قرار دهد.
استاندار قم:تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است.
استاندار قم:تشکیل کمیته اقتصادی ویژه ورزش قم برای حل مشکلات مالی جامعه ورزش استان لازم است.
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشست صمیمی با روسای هیات‌های ورزشی استان قم که شامگاه ۲۱ تیرماه در سالن امان جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که توسعه ورزش نیازمند اتحاد شما مسئولین هیات‌های ورزشی است.

استاندار قم در ادامه گفت: بخش خصوصی وظیفه‌ای در قبال مسئولیت‌های اجتماعی دارد که معتقدم باید این موضوع در بین آن‌ها فرهنگ‌سازی شود؛ واقعیت این است که اگر واحدهای صنعتی به ورزش ورود کنند شاهد اتفاقات بزرگ و بی‌نظیری در قم خواهیم بود.

شاهچراغی اشاره کرد: سال گذشته مطرح شد مالک باشگاه تیم فوتسال استان که در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور مشغول به فعالیت است به دلیل مشکلات مالی تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفته است، این موضوع سریعا در دستور کار ما قرار گرفت و آقای شیرمحمدی باتوجه به ارتباط خوبی که با اهالی ورزش و صنعت دارد موفق شد یکی از شرکت‌های صنعتی بخش خصوصی را وارد میدان کند تا تیم به خارج از استان منتقل نشود.

وی تاکید کرد: پیشنهادی که دارم ظرف دو هفته آینده کمیته‌ای با موضوع اقتصاد ویژه ورزش استان قم به دبیری آقای شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تشکیل شود، این کمیته با تشکیل یک ترکیب اقتصادی راهکارهای حل مشکلات مالی جامعه ورزش قم را مورد بررسی قرار دهد.

شاهچراغی تصریح کرد: موضوع دیگری که باید ظرف مدت زمان ۲ هفته‌ای برگزار شود تشکیل مجمع ورزشی با حضور کسانی است که حاضرند برای حل مشکلات ورزش استان راهکاری ارائه و اقدامی انجام دهند؛ در این مجمع مشکلات و ضعف‌های کلان ورزش مورد بررسی قرار گرفته شود و برای حل آن تقسیم وظایفی بین اعضا صورت بگیرد.

استاندار قم در پایان گفت: برای ترویج ورزش و کشف استعدادهای برتر اداره‌کل ورزش و جوانان موظف است ارتباط خود را با معاونت ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش افزایش دهد تا با استفاده از این ظرفیت بتوانیم بحث استعدادیابی را از مدارس آغاز کنیم.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdceno8zwjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما