دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 109103

رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم منصوب شد

قم نيوز : «مهدی قربانی کرم» با حکم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب شد.
ابوالقاسم مقیمی به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم منصوب شد.
ابوالقاسم مقیمی به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم منصوب شد.
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و جانشین ستاد اربعین حسینی استان، طی حکمی مهدی قربانی کرم را به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب کرد.

در این حکم آمده است: اربعین حسینی، نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلام اهل بیت می‌باشد که این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی
است.

با عنایت به در پیش رو بودن اربعین حسینی و ابلاغیه استاندار محترم، لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی علیه‌السلام استان قم منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به خدای تبارک و تعالی با برنامه‌ریزی و روحیه انقلابی و جهادی تلاش و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود داخل و خارج استان همراه با بهره‌گیری و همکاری با ظرفیت‌های مردمی نسبت به فراهم نمودن بستری مطلوب، برای خدمت رسانی و جلب رضایتمندی زائران اربعین حسینی علیه‌السلام، اقدام فرمائید.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcbg9b8frhbg8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما