پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۳
کد مطلب : 10922
استاندار قم:

محدودیت‌ها نباید منجر به تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: نباید محدودیت منابع و امکانات در دستگاه‌ها منجر به عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با خانواده و زنان شود.
محدودیت‌ها نباید منجر به تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی حوزه بانوان شود
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی امروز در نهمین جلسه مشاورین امور بانوان دستگاه‌های استان گفت: نباید فعالیت مجموعه‌های مرتبط با امور بانوان و خانواده در دستگاه‌های دولتی فقط به اجرای برنامه‌های درون سازمان محدود شود.

وی تصریح کرد: این بخش‌ها باید در کنار برنامه‌های درون سازمانی به نهادهای زیرمجموعه و مخاطبان آن دستگاه نیز اهتمام داشته و در برنامه‌ریزی‌های خود این بخش‌ها را هم مورد توجه قرار دهند.

استاندار قم تصریح کرد: مشاوران امور بانوان و همچنین دفاتر بانوان و خانواده در ادارات استان وظیفه و نقش مهمی بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی هدفمند و دقیق سرفصل‌های کاری خود را با جدیت دنبال کنند.

پیریایی تاکید کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی در حوزه امور بانوان و خانواده از جمله وظایفی است که مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.


اهتمام جدی به عفاف و حجاب در دستگاه‌های اداری
وی توجه به دو مقوله مهم عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نباید محدودیت منابع و امکانات در دستگاه‌ها منجر به عدم اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با خانواده و زنان شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش فرهنگی باید حضور زینب گونه داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید برای برنامه ریزی در خصوص امور بانوان اطلاعات کافی در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان داشته باشیم.


انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxn0f.yt0zx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما