سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 109257
معاون درمان علوم‌پزشکی قم:

مطب یک ماما در قم به‌دلیل سقط جنین تعطیل شد

قم نيوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از تعطیلی مطب یک ماما به دلیل سقط جنین خارج از محدوده قانونی خبر داد.
معاون درمان علوم‌پزشکی قم: مطب یک ماما در قم به‌دلیل سقط جنین تعطیل شد.
معاون درمان علوم‌پزشکی قم: مطب یک ماما در قم به‌دلیل سقط جنین تعطیل شد.
به گزارش قم نیوز از دانشگاه علوم‌پزشکی قم، مجید محبی در گفت‌وگویی بیان داشت:اخیرا مطب خانم مامایی به دلیل انجام سقط جنین جنایی و خارج از محدوده قانون تعطیل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی قم ضمن توقیف تمام دارایی‌های این ماما، اجازه فعالیت به وی نخواهد داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: سقط جنین تنها یک تخلف نیست بلکه قتل و جرم محسوب می‌شود، همه افرادیکه سقط غیر قانونی انجام دهند بدانند ناظرین ما مراقب این اقدامات هستند و در صورت هرگونه تخلف با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان سقط جنین در استان قم نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است افزود: حتی یک مورد سقط جنین هم زیاد است و ما به طور جدی مراقب این امر هستیم.

محبی همچنین از فراهم آمدن شرایط زایمان بدون درد در استان خبر داد و گفت: همه شرایط برای کاهش استرس و درد زایمان مادران مهیا است.

معاون درمان علوم پزشکی قم با اشاره به گرم شدن هوا در این روزها گفت: توصیه می‌شود کودکان و سالمندان از ساعت ۱۰ تا ۱۴ از منزل خارج نشوند و در صورت احساس هرگونه علائم گرمازدگی مراکز درمانی استان به صورت صد در صد آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام / 113 
 
https://qomnews.ir/vdcbs9b8zrhbg5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما