چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 109364
مدیرکل راه و شهرسازی قم:

اهدای زمین رایگان طرح جوانی جمعیت با روند مطلوبی در قم دنبال می‌شود

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در قالب قانون جوانی جمعیت، اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر با روند خوب و سرعت مطلوبی در این استان دنبال می‌شود و تا پایان امسال به بخش قابل توجهی از خانواده ها زمین اهدا خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی قم:اهدای زمین رایگان طرح جوانی جمعیت با روند مطلوبی در قم دنبال می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی قم:اهدای زمین رایگان طرح جوانی جمعیت با روند مطلوبی در قم دنبال می‌شود.
به گزارش قم نیوز حسین زنجیرانی فراهانی بیان داشت: استان قم در خصوص اجرای این بخش از قانون جوانی جمعیت در حال حاضر در رتبه بیست و ششم کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اظهارنظر معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص رتبه سی و یکم استان قم در اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر، اضافه کرد: این رتبه مربوط به چند ماه پیش است و فرایند اهدای زمین به خانواده‌ها در قم هم اکنون با سرعت بالایی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم یادآور شد: طی ۲ ماه گذشته تعداد قابل‌توجهی زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در قم اهدا و تا پایان سال نیز بخش بزرگی از زمین‌های مشخص شده به خانواده‌های هدف اهدا خواهد شد.

زنجیرانی فراهانی اظهار داشت: زمین‌های مورد نیاز برای اهدای اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر تعیین تکلیف خواهد شد و مشکلی در اجرای کامل این قانون در استان قم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: طی ۲ ماه گذشته تعدادی زمین در شهرستان کهک و شهر دستجرد در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های هدف اهدا شده و فرایند تعیین تکلیف بقیه خانواده‌ها نیز در دست اقدام است.

یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است. همه خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان ابلاغ قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد مشمول این تسهیلات هستند.

زمین‌های اهدایی به خانواده‌ها رایگان است و فقط هزینه آماده‌سازی زمین بعد از ۲ سال تنفس به صورت اقساط هشت ساله از متقاضیان دریافت می‌شود. متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcaion6y49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما