دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : 109421
معاون اقتصادی استانداری قم:

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار به میزبانی استان قم برگزار شد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار با حضور ۳۰ غرفه و ۳۲ خدمت به میزبانی استان قم برگزار شد.
معاون اقتصادی استانداری قم:نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار به میزبانی استان قم برگزار شد.
معاون اقتصادی استانداری قم:نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار به میزبانی استان قم برگزار شد.
به گزارش قم نیوز از روابط عمومی استانداری قم، محسن امیدیان در گفت‌وگویی با اشاره برگزاری نمایشگاه کسب و کار در قم، بیان کرد: نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار مردادماه جاری به میزبانی استان قم با هدف فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب‌وکار، کمک به ارتقاء ارائه‌کنندگان خدمات کسب وکار به منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه ای، هوشمندسازی و توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان و فناور در حوزه خدمات کسب‌وکار و کمک برای شکل‌دهی ساختار هوشمند ارائه خدمات کسب‌وکار در کشور و هم‌رسانی و هم افزایی ظرفیت‌های موجود بین کلیه ذی‌نفعان زیست بوم خدمات کسب و کار برگزار شد.

وی ادامه داد: ظرفیت استان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیانی بسیار مناسب است، بسیاری از این شرکت‌ها علاوه بر خدمات‌رسانی به استان در سطح ملی به ارائه خدمات مشغول هستند. استانداری قم به عنوان نماینده دولت موظف است توسعه و تسهیل‌ حداکثری را برای این مدل کسب و کارها فراهم سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲ روزه حدود ۳۰ غرفه به ارائه خدمات کسب‌وکار پرداختند. همچنین ۳۲ خدمات کسب‌وکار همچون تامین مالی کسب‌وکار، تبلیغات، مدیریت صادرات و واردات، خدمات بیمه و مالیات، خدمات فناوری و هوشمندسازی و... در این نمایشگاه ارایه شد.

امیدیان عنوان کرد: واقعیت این است تولید و فروش امروزه تبدیل به مسئله تخصصی شده که یک کارگاه و یا حتی کارخانه تولیدی بزرگ نمی‌تواند به تنهایی پاسخگوی حل و فصل مشکلات مختلفی همچون بازاریابی، مسائل حقوقی و... باشد. بدین جهت باید از ظرفیت شرکت‌های دیگر که در حوزه کسب و کار مشغول به انجام ارایه خدمت هستند استفاده کرد.

لازم به ذکر است اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار از ۲۵ الی ۲۷ مردادماه در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر دو اتوبان قم – تهران به همت استانداری قم، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان قم، پارک علم فناوری استان قم و... برگزار گردید.

 انتهای پیام / 113 
 
https://qomnews.ir/vdcewo8zzjh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما