سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 109446
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‌

پیگیری کار نیازمندان از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ماست

قم نيوز : رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ما رسیدگی، دلجویی و مباشرت در پیگیری کار نیازمندان بوده‌است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‌پیگیری کار نیازمندان از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ماست.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‌پیگیری کار نیازمندان از ویژگی‌های برجسته زندگی پیشوایان دینی ماست.
به گزارش قم نیوز از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ ، این نهاد را تبلور سیره کمک رسانی اهل بیت(ع)‌ به نیازمندان عنوان کرد.

وی کمیته امداد را از نهادهای مورد اعتماد جامعه دینی عنوان کرد و ابراز داشت: اعتماد در هر جامعه‌ای یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و در جامعه‌ای که اعتماد حرف اول را می‌زند، آن جامعه و آن مجموعه‌ای که مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، مجموعه بالنده و موفقی است.

وی این نهاد را یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی ذکر کرد و و اظهار داشت: همه نهادهای برآمده از انقلاب، در مجموع دارای این ویژگی یعنی برخورداری از اعتماد جامعه هستند؛ چرا که بر اساس یک عمل مخلصانه شکل گرفته‌اند و پایه‌گذار آن‌ها، عمدتاً، معمار کبیر انقلاب(ره)‌ بودد.

امام جمعه قم، کارکنان کمیته امداد را افرادی خدوم و پرتلاش توصیف کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «فَإِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِین.» بنابراین کمیته امداد مورد عنایت خدای متعال است و علاوه بر آن، به طور قطع، مورد عنایت اهل بیت(ع) نیز می‌باشد؛ چرا که فعالیت‌های آن، ادامه راه ایشان است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، در پایان این جلسه تودیع و معارفه، ضمن تقدیر از زحمات محسن مسعودیان‌راد، برای حجت الاسلام و المسلمین محمدطاها مهری، مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی استان قم آرزوی موفقیت کرد.

مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره کشور نیز دراین دیدار ضمن تقدیر از مشارکت‌های مردمی در خدمت رسانی‌های کمیته امداد به نیازمندان، ابراز داشت: مردم واقعاً در دفاع از نظام و اسلام کم نگذاشتند و هرچه داریم از برکت امام بزرگوار و شهدای عزیزمان است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی باشیم. هیچ یک از مسئولان نباید فراموش کنند که خدمتگزار چه مردمی هستند و چه وظیفه‌ای دارند.

در پایان این جلسه، مدیرکل سابق کمیته امداد استان قم گزارشی از سرفصل اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی دو ساله خود ارائه کرد و حجت الاسلام و المسلمین مهری، مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم نیز ابراز امیدواری کرد در مسئولیت جدید بتواند فعالیت‌های خوب دوره مدیریت قبل را با قوت ادامه دهد.

انتهای پیام / 113  
 
https://qomnews.ir/vdcba9b80rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما