شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 109491
منبع : ایسنا

ساماندهی بسط شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی

قم نيوز : شهردار قم پروژه بسط شرقی که به نوعی مجموعه‌ای از پارکینگ، فضای باز شهری و خدمات به زائر است با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد تومانی در حال اجرا است.
ساماندهی بسط شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی
ساماندهی بسط شرقی حرم حضرت معصومه(س) با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی
به گزارش قم نیوز دکتر سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز ۴ شهریورماه با اشاره به اهمیت ساماندهی بافت پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار کرد: پروژه‌های بزرگی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) فعال هستند که ارزش ریالی آن‌ها به چند ١٠ هزار میلیارد تومان می‌رسد.  

شهردار قم با اشاره به ابعاد مختلف توجه به سیما و منظر شهری در اطراف حرم‌های مذهبی گفت: ما در انتظام‌بخشی به محیط پیرامونی حرم مطهر موفق بودیم؛ زمانی بود که دست‌فروشان تا درب حرم حضور داشتند اما امروز آرام‌سازی خوبی اطراف حرم مطهر صورت گرفته است.  

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقاییان نژاد از دیگر کارهای صورت گرفته در بافت پیرامون حرم حضرت معصومه (س)، گفت: احداث پیاده‌راه‌های ارم و انقلاب از اتفاقات مهم سال‌های اخیر اطراف حرم مطهر بود.  

به گفته وی، در حال حاضر سه سمت حرم مطهر ساماندهی شده است و برای ساماندهی شرق حرم باید انرژی بیشتری صرف کرد.  

سقاییان‌نژاد ادامه داد: دو سال است تمام کوشش شهرداری قم به ساماندهی شرق حرم مطهر معطوف شده و چند پروژه بسیار مهم در آن پیگیری می‌شود.  

وی تکمیل و ادامه تونل غدیر را از پروژه‌های بسیار مهم شرق حرم مطهر دانست و گفت: پروژه بسط شرقی که به نوعی مجموعه‌ای از پارکینگ، فضای باز شهری و خدمات به زائر است با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد تومانی در حال اجرا است.  

شهردار قم اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر را یکی از پروژه‌های مهم برای ساماندهی ترافیکی اطراف حرم مطهر دانست و افزود: ارزش این پروژه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که از ۵۶ سال قبل آغاز شده اما در دو سال اخیر به مرحله اتمام رسیده است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcb99b88rhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما