سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 10958

امیرآبادی و شهردار منقطه 2 به جمع ساکنان شادقلی خان رفتند

قم نيوز : قم نیوز: نشست صمیمی نماینده مردم قم ـ احمد امیر آبادی فراهانی و شهردار منطقه دو با ساکنین محله شادقلی خان برگزار شد.
دیدار نماینده مردم قم و شهردار منطقه 2 با مردم محله شادقلی خان قم.
دیدار نماینده مردم قم و شهردار منطقه 2 با مردم محله شادقلی خان قم.
به گزارش قم نیوز، در این نشست که در مسجد باب الحوائج محله شادقلی خان و با حضور نماینده مردم قم ، شهردار و مسئولین منطقه دو برگزار گردید اهالی و امام جماعت محل از اقدامات خوب شهرداری قم بويژه شهرداري منطقه دو تقدیر و تشکر نموده و درخواستهایی را نیز مطرح نمودند که به تفکیک به  آنها رسیدگی و پاسخهایی نیز ارائه گردید.

در ابتدای اين نشست نماینده مردم قم نیز در ابتدای سخنان خود به مختصری از اقدامات نمايندگان قم در مجلس اشاره كرد و گفت : مردم ناظر بر اعمال و رفتار نمایندگان خود در مجلس هستند و نمایندگان نیز می‌بایست هر از چند گاهی گزارشی از فعالیت‌های خود را برای روشن شدن افکار عمومی به مردم ارائه نمایند، هر چند که در جراید کثیر الانتشار و صدا و سیما نیز گاهاً نسبت به ارائه گزارش به مردم اقدام می‌شود.

در ادامه امیر آبادی به بررسی مشکلاتی که از سوي اهالی محله شادقلي خان مطرح شد پرداخت و مواردی را نیز که جزء درخواستهای اهالی بود مقرر گرديد که از طریق شهرداری قم و دفتر ایشان با ادارات ذیربط مکاتبه و پيگيري صورت پذيرد.

در ادامه اين نشست مهندس متین فر ضمن ارائه بخشی از عملکرد انجام شده شهرداری منطقه دو  در محله شادقلی خان گفت: یکی از قسمت‌های شهر قم که به لحاظ اجتماعی جز مناطق کمتر توسعه یافته می‌باشد محله شادقلی خان مي باشد.

 وي با اشاره به اينكه مسئولین ارگانهایی که می‌توانند در جهت ارتقاء رفاه عمومی مردم گام بردارند اظهار داشت: مسئولين مي بايست با تمام تلاش و توان خود به میدان بیایند و همچون شهرداری که در این زمینه پیشگام است فعالیت خود را دوچندان کنند .

متین فر در ادامه افزود:  اهالی منطقه دو و محله شادقلی خان همیشه در صف اول مبارزه و قیام بوده‌اند ، در دوران انقلاب ، در دوران دفاع مقدس و در زمان انتخابات از مردمی بودند که با تمام قوا از ولایت حمایت کرده و در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور داشته اند و می‌بایست دولت و مسئولین تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این منطقه بسیج کنند. 

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcc4oqs.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما