چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 10963

ادامه مخالفت باقرپناهی با مونوریل!

قم نيوز : قم نیوز: به نظر می‌رسد مخالفت‌های مهندس باقرپناهی با مونوریل که چندی است فروکش کرده بود، با نزدیک شدن به ایام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، بیش از پیش در مراسمات و مناسبت‌های مختلف شنیده خواهد شد.
ادامه مخالفت باقرپناهی با مونوریل!
به گزارش قم نیوز، این مخالف سر سخت مونوریل، که از هر فرصتی برای مخالفت با این پروژه موفق شهری استفاده می کند، این بار هم مجددا در مقابل رییس مجلس شورای اسلامی به مخالفت پرداخت.

 
رئیس شورای اسلامی استان قم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با دکتر لاریجانی این بار از پروژه آب رسانی به قم که در حال افزایش ظرفیت است، مایه گذاشته است و خواستار کمک به این پروژه به جای کمک به مونوریل شده است.

وی همچنان بر موضع قدیمی خود پافشاری کرده است و گفته است:کمک چهل میلیون دلاری دولت به منوریل که پروژه ای بی مصرف و فاقد توجیه فنی اقتصادی است جای تأمل دارد!
 
رئیس شورای اسلامی استان قم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با دکتر لاریجانی اظهار داشت: در حالیکه پروژه آبرسانی قم که یکی از ضروری ترین نیازهای مردم قم است بدلیل عدم تأمین منابع مالی در آستانه توقف قرار گرفته کمک چهل میلیون دلاری دولت به منوریل که پروژه ای بی مصرف و فاقد توجیه فنی اقتصادی است جای تأمل دارد.

وی در این رابطه افزود: تا این لحظه فقط یک میلیارد تومان از 68 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در بودجه سال جاری در اختیار پروژه انتقال آب قرار گرفته در حالیکه پیمانکاران قریب به 45 میلیارد تومان صورت وضعیت قطعی در دست دارند.

وی با انتقاد شدید از چگونگی توزیع منابع گفت: مسلماً مردم قم در این نوع نگاه به پروژه ها و تأمین منابع آن به قضاوت خواهند نشست و انتظار اینست که مسئولین و نمایندگان محترم قم به این امر توجه داشته باشند.

گفتنی است مهندس باقرپناهی در حالی از هر فرصتی برای تکرار ادعاهای خود در مورد اقتصادی نبودن مونوریل، خطرناک بودن مونوریل، نداشتن مصوبه مونوریل از شورای شهر، مشکل سازمان بازرسی با مونوریل و ... استفاده می کند که کارشناسان و دست اندرکاران این پروژه بر نادرست بودن این فرمایشات در مراحل مختلف تاکید کرده‌اند.

در همین زمینه سخنان شهردار قم درباره نظرات مهندس باقرپناهی خواندنی است. همچنین در بخش اخبار ویژه قم نیوز برای مشترکینی که به آن دسترسی دارند، خبری نیز در این زمینه درج شده است.
انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcip3az.t1auq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما