دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 109647
یک مسوول در شهرداری قم:

طرح امحای موش و جوندگان موذی در قم اجرا شد

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از اجرای طرح امحای موش و جوندگان مزاحم در سطح مناطق هشت‌گانه شهری قم خبر داد.
یک مسوول در شهرداری قم:طرح امحای موش و جوندگان موذی در قم اجرا شد.
یک مسوول در شهرداری قم:طرح امحای موش و جوندگان موذی در قم اجرا شد.
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی ادامه داد: مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی ماه‌های اخیر بوده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی از لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در برخی از نقاط شهری کنترل شد.

وی اضافه کرد: برای کنترل و مدیریت تعداد جوندگان در سطح شهر قم این طرح به‌صورت مستمر در سطح مناطق هشت‌گانه و ۲۶ ناحیه شهری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: طرح مقابله با جوندگان و حیوانات موذی از ۱۵ مردادماه در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری قم آغاز شده‌است.

میرهادی اضافه کرد: طرح امحای موش و جوندگان در سطح شهر قم باتوجه‌به حساسیت موضوع با همراهی و مشارکت محیط‌زیست و مرکز بهداشت شهرستان قم طی حدود یک ماه انجام شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان گفت: طرح امحای موش‌های سطح شهر، به‌خاطر زادوولد بالای این جوندگان و نگرانی‌هایی که در خصوص بهداشت و انتقال بیماری‌های مشترک در کنار ترس و واهمه‌ای که برای بسیاری از مردم توسط آنها ایجاد می‌شود در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdceeo8zfjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما