سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 109664
مدیرکل راه و شهرسازی قم:

۲۸ هزار واحد مسکونی در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم درحال ساخت است

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۵۶۰ پردیسان، گفت: ۲۸ هزار واحد مسکونی طبق برنامه از پیش تعیین شده در این اراضی درحال ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی قم:۲۸ هزار واحد مسکونی در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم درحال ساخت است.
مدیرکل راه و شهرسازی قم:۲۸ هزار واحد مسکونی در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم درحال ساخت است.
به گزارش قم نیوز حسین زنجیرانی فراهانی بیان داشت: تمام پیمانکاران این سایت در حال پیشبرد و عملیات اجرایی بلوک‌های معرفی شده طبق برنامه‌ریزی انجام شده هستند.

وی اظهار داشت: برای پیشبرد بهتر پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های اولیه مانند برق، گاز و غیره تامین و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد.

زنجیرانی با بیان اینکه سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان به‌صورت متوسط حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی عملکرد پیمانکاران را به‌صورت مستمر رصد می‌کند و درصورتی‌که پروژه‌ای خارج از توان پیمانکاری باشد به‌سرعت به سازندگان دارای اهلیت، واگذار می‌شود.
وی عنوان کرد: متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳ قسط اولیه خود را پرداخت کرده و قراردادهای نهایی متقاضیان بعد از پیشرفت فیزیکی پروژه انجام خواهد گرفت.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

بر اساس گزارش سامانه نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از ۱۴۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۷۳ هزار نفر حائز شرایط شناخته شده‌اند که ۲۸ از متقاضیان در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان و بقیه در دیگر زمین‌های تعیین شده، مسکن برای آنان تخصیص داده شده‌است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcd9n0foyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما