جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 109700

خطیب قم: مهمترین نقشه دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

قم نيوز : امام جمعه قم با بیان مهمترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است گفت: هر چند برای سالگرد اغتشاش‌ها نیز برنامه‌هایی دارند، اما امسال هدف اصلی آنها انتخابات است.
خطیب قم: مهمترین نقشه دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
خطیب قم: مهمترین نقشه دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر همچنین اظهار داشت: دولت فریبکار فرانسه از مواجه حاکمیت ایران با پدیده بی‌حجابی انتقاد کرده و آن را ضد حقوق زنان می داند.

وی در ادامه افزود: دولت فرانسه در اغتشاش‌های پاییز ۱۴۰۱ تمام قد از اغتشاش‌ها و اغتشاش‌گران هنجارشکن حمایت کرد.

خطیب قم گفت: ما می‌دانیم، که مهمترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو است.

آیت‌الله سعیدی اضافه کرد: هر چند برای سالگرد اغتشاش‌ها نیز برنامه‌هایی دارد، اما امسال هدف اصلی آنها انتخابات است.

امام جمعه قم تاکید کرد: باید سعی کنیم، و تلاش همه مردم عزیز ما و همه مجموعه‌ها در جهتی باشد، که مردم بتوانند اقتدار و پیروزی بزرگی را فراهم، و بار دیگر به دشمنان ثابت کنند، شما مثل همیشه هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

تولیت حضرت معصومه‌(س) همچنین تصریح کرد: به کوری چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، ملت عزیز ما برای تحقق چهار توصیه رهبر معظم انقلاب برای انتخابات یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت تمام قد به صحنه خواهند آمد.

عضو خبرگان رهبری در بخشی سخنان خاطرنشان کرد: دولت شرور و حیله‌گر فرانسه، در یک اقدام ضد حقوق بشری، پوشش اسلامی را در مدارس این کشور ممنوع کرد، این رفتار چند دولت غربی درباره حجاب و توهین به قرآن کریم، به خاطر ترس و هراسی است که از اسلام ناب محمدی‌(ص) دارند.

سعیدی بیان داشت: چون این دولت‌ها مطلع شده‌اند، سرانجام، پرچم این اسلام الهی و ناب به فضل خداوند در تمام جهان به اهتزاز درخواهد آمد، و این رژیم‌های سفاک و استعمارگر را به گور خواهد فرستاد.

امام جمعه قم در بخش پایانی سخنان بیان کرد: ده‌ها هزار تَن از برادران و خواهران در ۲ کشور مراکش و لیبی با وقوع دو حادثه هولناک زلزله و سیل کشته، مجروج و آواره شدند، مردم این کشورها نیز با صدمه‌ها و سختی‌های زیادی روبه‌رو هستند.

وی امدادرسانی به این بندگان خدا را ضروری دانست و افزود: از خداوند متعال می‌خواهیم، تسکینی بر آلام این آسیب‌دیدگان فراهم آورد.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdce7o8z7jh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما