سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 109741
منبع : ایسنا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:

۱۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار قمی توزیع شد

قم نيوز : مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت:‌ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید یک‌هزار و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند و کم برخوردار این استان توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:۱۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار قمی توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:۱۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار قمی توزیع شد.
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، در برنامه «مهر تحصیلی» که امروز ۲۸ شهریورماه در جوار بقعه امامزاده علی بن جعفر (ع) برگزار شد، اظهار کرد: افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند اختصاص یافته‌ است.

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه قم، گفت: این برنامه باهدف اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و امامزادگان و بقاع متبرکه استان قم برای تأمین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان کم‌برخوردار ترتیب یافت.

اسکندری ادامه داد: در قالب این طرح حدود ۲۲ هزار قلم نوشته افزار ایرانی اسلامی شامل کیف، دفتر، خودکار، پرگار، خط کش، کلاسور، مداد، پاکن، تراش و غیره در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی تامین نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار را جزء مباحث مهم خانواده‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی یاد کرد و اضافه کرد: تلاش می‌شود در طول سال این رویه برای جبران بخشی از نیازهای خانواده‌های کم برخوردار استان تداوم یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با بیان اینکه بخشی از موقوفات استان در خصوص تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند است، یادآور شد: ورود واقفین به عرصه علم و دانش و تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار نشان از روح و آینده‌نگری بلند آنان دارد.

انتهای پیام / 113 

 
 
https://qomnews.ir/vdcjxhevvuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما