دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 109898
آیت الله نوری همدانی:

حملات اخیر به رژیم صهیونیستی پاسخ به جنایات این رژیم کودک‌ کش بود

قم نيوز : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: حملات اخیر به رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده‌ که سال‌هاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است.
آیت الله نوری همدانی:حملات اخیر به رژیم صهیونیستی پاسخ به جنایات این رژیم کودک‌ کش بود.
آیت الله نوری همدانی:حملات اخیر به رژیم صهیونیستی پاسخ به جنایات این رژیم کودک‌ کش بود.
به گزارش قم نیوز از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه قم تاکید کرد: از کشورهای اسلامی درخواست می‌کنیم تا محور مقاومت را تقویت نموده و از بی تفاوتی نسبت به موضوع فلسطین دست بردارند و به فکر عادی سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است نباشند.

وی سخنان امام راحل در محو رژیم صهیونیستی و پیش‌بینی رهبری درباره محقق شدن آن را مهم دانسته و افزود: راهی جز وحدت همه در برابر این رژیم فاسد وجود ندارد، ان شاءالله این پیروزی مقدمه فتح کامل باشد و بیت المقدس بطور کامل در اختیار مسلمان قراربگیرد.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی انجام شده، تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می‌رود.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین درسرزمین های اشغالی که از صبح دیروز توسط رزمندگان جنبش حماس از غزه آغاز شد با پیوستن رزمندگان جنبش جهاد اسلامی وارد دومین روز خود شده و با شدت تمام ادامه دارد.

عملیات طوفان الاقصی آنقدر برای صهیونیست‌ها سهمگین بوده که روزنامه عبری "جروزالم" پست صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرده که حداقل ۷۵۰ اسرائیلی نیز طی آن مفقود شده‌اند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdccooqs42bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما