پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 109930
آیت الله مکارم شیرازی:

مقلدین مجازند یک سوم سهم امام را برای یاری مردم فلسطین مصرف کنند

قم نيوز : آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید اعلام کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنان مصرف نمایند.
آیت الله مکارم شیرازی:مقلدین مجازند یک سوم سهم امام را برای یاری مردم فلسطین مصرف کنند.
آیت الله مکارم شیرازی:مقلدین مجازند یک سوم سهم امام را برای یاری مردم فلسطین مصرف کنند.
به گزارش قم نیوز از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این بیانیه در پی وقایع اخیر فلسطین، آمده‌است:‌ عملیات خیره کننده و بی‌سابقۀ رزمندگان و جوانان فلسطینی، ضربۀ سخت و جبران ناپذیری بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و در بُعد نظامی و امنیتی و اطلاعاتی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

بیانیه ادامه یافته‌است: تمامی این حرکت‌ها، نشأت یافته از ظلم و ستم و غصبی است که رژیم اسرائیل ده‌ها سال بر مردم مظلوم فلسطین وارد کرده؛ مظلومانی که با مقاومت و همبستگی خود ثابت کردند که وعدۀ الهی در یاری آنان محقق گردیده‌است.

بیانیه حاکیست: رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است؛ از این رو لازم است همۀ مسلمانان جهان و دولت های اسلامی به هر صورتی که برایشان مقدور است از این مظلومان دفاع کنند و بدانید پیروزی نهایی برای مستضعفان است.

بیانیه ادامه یافته است: ضمناً عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی در حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی و بمباران های هدفمند به یک هزار و ۲۰۰ فلسطینی و تعداد مجروحان نیز به حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

منابع صهیونیستی نیز شمار تلفات اسراییلی ها در عملیات طوفان الاقصی را یک هزار و ۲۰۰ اسرائیلی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcjthevyuqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما