جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 109941
منبع : ایسنا

قم با ۱۸ مدال رنگارنگ در جایگاه چهاردهم المپیاد استعدادهای‌ برتر ورزش‌

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: استان قم با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ در ۸ رشته‌ی بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو، کشتی، گلف، تیراندازی‌ با تپانچه، ورزش‌های‌ زورخانه‌ای و دوومیدانی موفق به کسب جایگاه چهاردهم دوره چهارم المپیاد استعدادهای‌ برتر ورزش‌ کشور شد.
قم با ۱۸ مدال رنگارنگ در جایگاه چهاردهم المپیاد استعدادهای‌ برتر ورزش‌
قم با ۱۸ مدال رنگارنگ در جایگاه چهاردهم المپیاد استعدادهای‌ برتر ورزش‌
به گزارش قم نیوز ابراهیم سانی خانی در آیین تجلیل از مدال‌آوران استان قم در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با اشاره به عملکرد استان قم در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: با تلاش مربیان، ورزشکاران و حمایت همه جانبه خانواده‌های‌ ورزشکاران استان قم رتبه ۱۴ چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را به خود اختصاص داد.

وی افزود: استان قم با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ در ۸ رشته‌ی بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو، کشتی، گلف، تیراندازی‌باتپانچه، ورزش‌های‌ زورخانه‌ای و دوومیدانی موفق به کسب جایگاه چهاردهم دوره چهاردهم المپیاد استعدادهای‌ برتر ورزش‌ کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: تقویت روحیه پهلوانی و ورزش بین نوجوانان و جوانان باعث افزایش نشاط و امیدآفرینی‌اجتماعی در کشر شده و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت.

سانی‌خانی در پایان گفت: ما به آینده‌ی این جوانان خوش‌بین هستیم و یقین داریم این‌ ورزشکاران با توانایی و غیرت خود می‌توانند اتفاقات بزرگی برای انقلاب و کشور عزیزمان ایران رقم بزنند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcba9b88rhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما