جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 109943

انزجار مردم قم از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها

قم نيوز : نمازگزاران قمی با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس شریف، انزجار و نفرت خود را از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.
انزجار مردم قم از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها
انزجار مردم قم از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها
به گزارش قم نیوز راهپیمایی حماسی و وحدت‌بخش مردم قم بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان تا چهارراه شهدا برپا شد. مردم قم با حمل پلاکارد، دست نوشته و سردادن شعارهایی حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر و همچنین جنایات ۷۵ ساله این رژیم غاصب در خصوص مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس قم در این راهپیمایی ضمن اعلام آمادگی و حمایت خود از ملت فلسطین، هرگونه بی‌تفاوتی در بین کشورهای مسلمان و نهادهای مدعی حقوق بشر را بشدت محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه قم در این راهپیمایی شعارهایی مانند «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است»، جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» «بیت‌المقدس صحنه قیام است، آزادیش با قدرت اسلام است»، «فلسطین پیروز است اسراییل نابود است» سر دادند.

همزمان در شهرستانها و بخش‌های مختلف استان قم نیز راهپیمایی‌های مشابهی در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی برپا شد.

راهپیمایی کنندگان در پایان این حرکت الهی خود در دفاع از ملت مظلوم و تحت ظلم فلسطین، با قرائت بیانیه‌ای تاکید کردند که رژیم غاصب اسرائیل به پایان خود نزدیک شده جهان و در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی و اضمحلال این رژیم نژادپرست و کودک‌کش خواهد بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است:اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتا پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی تفاوتی نسبت به این وحشی‌های جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌ها را که سالها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین  یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملتها و نسلها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»
بیانیه ادامه داده است: وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با  سران کشورهای اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین؛ شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشورهای آزادی‌خواه، راهکارهای حمایت‌ از مردم مظلوم غزه در حوزهای مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرده است: دستگاه دیپلماسی کشور با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های موثر سیاسی و علمی-فرهنگی و همچنین موحدان و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه 75ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی بعنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داده است: صحنه امروز فلسطین و غزه مظلوم  یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان به ویژه سران کشورهای اسلامی است این رژیم خون آشام در پیش چشم جهانیان به جبران  ضربه گیج کننده‌ای که از رزمندگان فلسطینی خورده است در نهایت پستی و رذالت به جنایات وحشیانه‌ای  دست میزند که کمتر در تاریخ سابقه داشته است لذا باید با قطع منابع انرژی و مراودات اقتصادی و تحریم همه جانبه ضمن وادارکردن آن از ادامه کشتار انسانها بویژه کودکان، در پایان بخشیدن به حیات ننگین این جرثومه فساد تسریع کرد.

بیانیه افزوده است: تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشورهای اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هرگونه حمایت از مردم غزه، با فضاسازی مناسب  خواستار حمایت‌های مردم و سران کشورهای اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcdon0fsyt0zn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما