?>?> جان صدها هزار انسان در فلسطین بازیچه دشمنان اسلام قرار گرفته‌است | قم نیوز
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 109949
آیت الله شبیری زنجانی:

جان صدها هزار انسان در فلسطین بازیچه دشمنان اسلام قرار گرفته‌است

قم نيوز : دفتر آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اعلام کرد: جان صدها انسان مظلوم از دست رفته و جان صدها هزار انسان دیگر در سرزمین فلسطین همچون چند دهه گذشته، بازیچه سیاستمداران استعمارگر و دشمنان اسلام قرار گرفته‌است.
آیت الله شبیری زنجانی:جان صدها هزار انسان در فلسطین بازیچه دشمنان اسلام قرار گرفته‌است.
آیت الله شبیری زنجانی:جان صدها هزار انسان در فلسطین بازیچه دشمنان اسلام قرار گرفته‌است.
به گزارش قم نیوز از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این بیانیه‌ آمده‌است: وقایع تلخ و اسفناک روزهای اخیر در سرزمین فلسطین و محاصره و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه غزه توسط رژیم اشغالگر، بار دیگر همه انسان‌های آزاده و دردمند را نگران و اندوهگین کرده است.

بیانیه حاکیست: جان صدها انسان مظلوم از دست رفته و جان صدها هزار انسان دیگر در سرزمین فلسطین همچون چند دهه گذشته، بازیچه سیاستمداران استعمارگر و دشمنان اسلام قرار گرفته‌است.

بیانیه ادامه یافته‌است: بدین وسیله نگرانی و اندوه خود را از تشدید این بحران اعلام داشته و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که با قاطعیت به پایان دادن این فاجعه بزرگ کمک کنند و با تدابیر خود مانع از تکرار این وقایع تلخ شوند. از خداوند متعال می‌خواهیم با ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) به آلام بشریت خاتمه دهد و عدل و داد را بر جهان حکم‌فرما کند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در ادامه نبرد در فلسطین، رژیم صهیونیستی که همچنان از شوک حمله مقاومت خارج نشده ، دیوانه وار در حال بمباران مناطق مسکونی باریکه غزه است.

رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در غزه به جایی نرسیده‌است و اهداف مشخصی برای بمباران در غزه ندارد، همچنان غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.

وزارت بهداشت فلسطین در آخرین گزارش خود از شهادت یکهزار و ۹۰۰ غیرنظامی از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن در بمباران های رژیم صهیونیستی خبرداد.

براساس این گزارش، هفت هزار و ۶۹۶ نفر نیز تاکنون در بمباران های رژیم صهیوینستی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcjxhevhuqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما