يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 109956
منبع : ایسنا

پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم رونمایی شد

قم نيوز : پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم، امروز ۲۲ مهرماه با حضور نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مقدس قم و اعضا هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم رونمایی شد.
پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم رونمایی شد.
پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم رونمایی شد.
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی‌ اجتماعی ورزشی شهرداری قم در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم، که امروز، ۲۲ مهرماه با حضور مهدی اصفهانیان مقدم معاون شهردار، حجت الاسلام مرتضی استقامت و نرجس نیازمند از اعضا شورای شهر برگزار شد، عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای روز قم با مشارکت خانه مطبوعات استان و به جهت توجه به اقدامات رسانه‌ها و تشویق آنان جهت پوشش رویدادهای خبری روز قم و هویت بخشی به روز قم شکل گرفته است و این جشنواره گامی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برای خدمت رسانی به رسانه‌ها است.

در این مراسم طی حکمی حمیدرضا جعفرزاده از فعالان رسانه و مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم به سمت دبیری این جشنواره برگزیده شد.

جعفرزاده پیرامون برگزاری این‌ جشنواره عنوان کرد: جشنواره رسانه ای روز قم با هدف ایجاد یک فضای رقابتی در عرصه رسانه شکل گرفته است که به حمدالله تاکنون با استقبال خوبی از سوی رسانه‌های استان چه در بخش مکتوب و چه در بخش برخط مواجه شده است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای روز قم با اشاره به پوستر ویژه این‌ جشنواره عنوان کرد: پوستر جشنواره رسانه‌ای روز قم با نمادی از خبرنگاران شهید فلسطینی که در حمله بی رحمانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی شهید شدند طراحی شده است و این پوستر پیغامی است از سوی جامعه رسانه و فرهیخته قم به سایر جوامع که اهالی هنر و رسانه با قلم و اندیشه خود یاری رسان ملت مظلوم و مقاوم فلسطین هستند.

موضوعات جشنواره رسانه‌ای روز قم

اقدامات و رویدادهای روز قم، قم شهر کرامت و مهربانی، شناخت ابعاد تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قم، سالروز ورود حضرت معصومه به شهر قم، تاثیرات حضور بارگاه ملکوتی حضرت معصومه در شهر قم در بعد ملی و استانی و همچنین فرهنگ شهروندی در دو بخش اصلی ویژه نمایندگی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی (بازنشر) و بخش حرفه‌ای ویژه خبرنگاران در قالب خبر، مصاحبه، گزارش (مکتوب، تصویری و ویدیویی)، اینفوگرافی  و همچنین بخش ویژه بهترین و خلاقانه‌ترین اثر در موضوع روز قم و برجسته سازی عملکرد سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم که در بازه زمانی مراسمات روز قم‌ منتشر شده باشد.

گفتنی است، این جشنواره در بازه زمانی ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و شرکت‌ کنندگان محترم می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۹۱۶۶۹۰۹۷۶ ارسال کنند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdchmwnz-23nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما