چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 109967
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایان کرد

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس درغزه گفت: اسرائیل غاصب با حمله به بیمارستان المعمدانی چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایان کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایان کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:رژیم صهیونیستی چهره واقعی خود را بیش از پیش نمایان کرد.
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله محمود رجبی آمده‌است: امروز حق روشن شده و باطل چهره کریه خود را کاملا نمایان کرده است. فساد نمایان می‌باشد و جز اهل فساد و غفلت که خداوند چشمان دل آنها را کور قرار داده‌است،‌ همه آزادگان جهان جنایت‌های وحشیانه استکبار جهانی و صهیونیزم وحشی را به چشم می‌بینند.

پیام حاکیست:‌ بیانات صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، روشنگر و وظیفه‌ساز بود. حال که رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی چهره واقعی خود را بیش از پیش و به صورت واضح نمایان ساخته و زمینه برای برچیده شدن این غده چرکین سرطانی جامعه بشریت فراهم است؛ تعلل و مماشات، ظلم به انسانیت خواهد بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: هر کس در هر نقطه‌ای از عالم که می‌تواند قدمی ولو اندک جهت ریشه‌کن ساختن این ظلم بردارد،‌ بایستی با نیت خالصانه و جهت تشفی قلب مقدس قطب عالم امکان، حضرت بقیةالله‌الأعظم -ارواحنافداه- اقدام عملی کند. آن دسته از افراد که به لحاظ ضعف و ناتوانی‌های مختلف قدرت بر اقدام عملی ندارند، باید لااقل در گفتار و بیان مجاهدت کنند و خباثت رژیم صهیونیستی را به دیگران نشان دهد.

پیام حاکیست:‌ این حداقل وظیفه قطعی هر آزاده‌ای در جهان است که نباید از آن کوتاه آید. یادآوری این نکته ضروری است که جنایتکاران، اعم از سران رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور و دیگر مسؤولان آمریکای جهانخوار و عناصر مباشر و غیرمباشر این جنایت ضد بشری باید در محاکم بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند و بر مسئولین کشورهای اسلامی لازم است که این مسأله را دنبال نمایند.

رجبی دراین پیان آورده‌است:‌ در پایان متذکر می‌شوم که هرچند پیروزی جبهه مقاومت و فلسطین به فرمایش رهبر معظم انقلاب قطعی است؛ ولی به «تضرع به درگاه خداوند»، «مجاهدت خالصانه» و «تبعیت از ولی امر مسلمین» نیاز دارد. پیروزی فقط از جانب خدای متعال است.

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت فاجعه بیمارستان المعمدانی

استاندار قم نیز با صدور پیامی فاجعه بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه را تسلیت گفت.

در پیام سید محمد آقامیری آمده است:‌ بار دیگر رژیم سفاک صهیونیسم، در سرزمینهای اشغالی مرتکب جنایت فجیع دیگری شد و با بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه و شهادت صدها زن و مرد و کودک بی‌گناه فلسطینی، بزرگ ترین قتل عام جمعی را رقم زد.

پیام حاکیست: بی‌تردید حمله موشکی به مراکز درمانی و کشتار بیماران بی دفاع و نیازمند کمک، نمایانگر اوج استیصال، ذلت، درماندگی و خواری صهیونیست‌ها و حامیان و همپیمانان این رژیم جعلی در مقابله با جبهه مقاومت بوده و مهر رسوایی دیگری را بر پیشانی آنان نشاند.

در بخشی ازاین پیام آمده‌است: اینجانب با محکومیت و ابراز انزجار از این جنایت ددمنشانه، امیدوارم تمامی کشورهای اسلامی با تأسی به این کلام حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» ضمن حفظ اتحاد و همبستگی و اعلان حمایت همه جانبه از فلسطین مظلوم، زمینه را برای نابودی و فروریختن بنیان های سست این رژیم کودک کش فراهم نمایند.

امروز رژیم کودکش اسرائیل ظلم و جنایت را از حد گذرانده‌اند 

فرماندار قم نیز با صدور پیامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی آورده‌است:‌ واقعه جانگداز و جنایت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران و انهدام بیمارستان المهمدانی غزه مصداق بارز نسل کشی و جنایت جنگی است. امروز چهره مخوف و زشت رژیم کودک کش اسرائیل که ظلم و جنایت را از حد گذرانده و به نسل کشی و قتل عام مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین در نوار غزه روی آورده است.

عباس ذاکریان افزوده‌است: برای همه جهانیان روشن و واضح شده است اقدام جنایتکارانه و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و محرومی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده و بستری بودند، قلب هر انسانی در جهان را با هر عقیده و دینی به درد می‌آورد و نشان می دهد که این رژیم بویی از انسانیت نبرده و روز به روز بر وحشی گری خود می افزاید؛ لذا امید است، همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب زمان پایان این رژیم را اعلام کردند، با استعانت از خداوند متعال و وحدت ملتهای اسلامی و آزادگان جهان، ثانیه شمار نابودی این رژیم جعلی و جنایتکار آغاز گردیده و به پایان خود برسد .

برخی کشورهای غربی شریک جنایات اسرائیل غاصب هستند

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان، کودکان و افراد غیرنظامی در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی گفت: تا قبل از این، تصور این بود با یک رژیم خون آشام اما قدار و قوی مواجه هستیم ، ولی حوادث اخیر نشان داده است که اسرائیل یک رژیم به شدت سفاک، ترسو، متزلزل و ضعیف است.

 عطاء الله رفیعی آتانی در نشست شورای پژوهش مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بیان داشت: کشتار مردم عادی در بیمارستان از سوی یک ارتش جز ضعف و تزلزل معنایی ندارد.

وی گفت: امروز شاهد یک جنگ اساسی میان جبهه اسلام و کفر هستیم و خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی آغازی بر پایان جنایات‌های این رژیم کودک کش است، اگر این رژیم متزلزل و ضعیف نبود بیمارستان‌ها را بمباران نمی‌کرد.

وی ادامه داد: از تحلیل‌ها و حوادث میدانی اینگونه برمی‌آید که این اقدام هولناک و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جنگ را وارد یک فضای جدید خواهد کرد و معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و به هم خوردن است.

رفیعی آتانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و کنشگری فعال وزیر امور خارجه گفت: همه بیانات و دامنه این کنش‌ها نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه دارد و قطعا هیچ مسلمان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر این جنایات بی تفاوت باشد.

 اشغالگران صهیونیست روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

درس‌های حوزه علمیه قم نیز در پی این جنایت هولناک تعطیل شد.

انتهای پیام  / 113 
https://qomnews.ir/vdcjmhevauqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما