دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 10998
رضا زاده خبر داد:

برگزاری همایش ملی نهج البلاغه و ادبیات در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه از برگزاری همایش ملی قرآن و نهج البلاغه در قم خبر داد.
برگزاری همایش ملی نهج البلاغه و ادبیات در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد رضازاده گفت: همایش ملی نهج البلاغه و ادبیات به همت موسسه قرآن و نهج البلاغه در ۲۸ دی ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج دوره مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه برگزار شده است افزود: ششمین دوره مسابقات حفظ و مفاهیم نهج البلاغه نیز بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه در هشت رشته
مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه گفت: حفظ کل نهج البلاغه، حفظ کل خطبه ها، حفظ ۱۱۰ خطبه، حفظ کل نامه ها و همچنین حفظ کل حکمت های نهج البلغه و حفظ کل صحیفه سجادیه و آزمون شفاهی مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه از مواد مسابقه حفظ و مفاهیم نهج البلاغه است.

وی با بیان اینکه دوره حفظ قرآن این موسسه در دو بخش حضوری و غیرحضوری فعالیت می کند عنوان کرد: کلاس های بخش حضوری در موسسه برگزار شده و کسانیکه نمی توانند به صورت حضوری از کلاس استفاده کنند به صورت تلفنی و تحت عنوان غیر حضوری با اساتید خود در ارتباط هستند.

بیش از ۴۰ استاد روزانه پاسخ گوی افراد غیرحضوری هستند
مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه بیان داشت: افرادی که به صورت غیرحضوری در برنامه های حفظ این موسسه شرکت دارند، هفته ای سه روز و به صورت تلفنی با اساتید خود در زمینه آزمون و راهنمایی در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر متقاضیان بخش غیرحضوری از استان های دیگر هستند ابراز داشت: دوره حفظ غیرحضوری در دو نوبت ۴ سال و ۶ سال در این موسسه ارائه شده و بعد از اتمام دوره به قبول شدگان گواهی نامه اعطا می شود.

رضازاده تصریح کرد: فارغ التحصیلان این موسسه در صورت تمایل به عنوان مربی در مدارس نیز فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نامه از این موسسه تاکنون به افراد متقاضی به همکاری با مدارس صادر شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7y9q.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما