قم نيوز : اجتماع «کودکان غزه در آغوش مادران جهان» امروز جمعه ٢٨ مهرماه با حضور پرشور مادران و کودکان ١٢٠ کشور دنیا و سخنرانی رئیس موسسه روایت سیره شهدا در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا برای حمایت از فلسطین در قم برگزار شد.
اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا برای حمایت از فلسطین در قم برگزار شد.
به گزارش قم نیوز در این اجتماع که مادران و کودکان با هدف اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و در حمایت از مادران و کودکان شهید غزه در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها گرد هم جمع شدند .

در این اجتماع حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا سخنرانی و علی حبیب‌زاده مداحی کرد.

مادران که به همراه کودکان خود در این مراسم حضور یافته بودند با سر دادن شعارهایی «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات وحشیانه اشغالگران غاصب علیه کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند اقدامات قانونی برای توقف هر چه زودتر این حملات را انجام دهند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم که پرچم‌های غزه و حزب الله لبنان و ایران در دست داشتند با کودکان فلسطینی ابراز همدردی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جوشقانیان در این مراسم اظهار کرد: ۷۵ سال جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مظلومان غزه پایان ندارد، بمباران و تحریم همه‌جانبه مردم غزه همچنان دارد و امروز هم آب، غذا، دارو و امکانات اولیه زندگی را از آنها دریغ داشته‌اند.
وی با بیان اینکه امام فرمودند ما مظلومان پیروز خواهیم شد و خون بر شمشیر غلبه پیدا خواهد کرد، گفت: پیامبر (ص) فرمودند من به ۵ دلیل بچه‌ها را دوست دارم؛ زیرا آنها اهل گریه‌اند، اهل خاک‌بازی‌اند، اهل جمع‌آوری مال و حرص و ولع نیستند، هر چه دارند را می‌خورند و به دیگران هدیه می‌دهند و غم فردا را ندارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اسرائیل بمب‌های خاص یک تنی که ضد بتن است و برای مراکز نظامی به کار می‌رود را بر سر زن و کودک فلسطینی می‌ریزد، گفت: اکنون گریه‌های بچه‌های غزه که از طفولیت با نور توحید آشنا شدند را کسی نمی‌شود، آن‌ها زیر خروارها خاک مدفون می‌شوند و مالی برای جمع‌آوری و غذایی برای خوردن ندارند.

وی با بیان اینکه ظلم ماندنی نیست و به خود ظالم بر می‌گردد، گفت: به امید خدا به‌زودی رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد این ظلم‌ها دامن خودش را خواهد گرفت.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcaaon6i49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

120 کشور اصلا ایران میشناسند که بیان قم