دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 110052
رییس هیات بدمینتون قم :

۴ داور قمی بدمینتون در مسابقات بین المللی حضور می یابند

قم نيوز : رییس هیات بدمینتون استان قم از حضور ۴ داور آقا و بانوی قمی در مسابقات بین المللی «سریز» و «فجر» که در ایران برگزار می شود، خبر داد.
رییس هیات بدمینتون قم :۴ داور قمی بدمینتون در مسابقات بین المللی حضور می یابند.
رییس هیات بدمینتون قم :۴ داور قمی بدمینتون در مسابقات بین المللی حضور می یابند.
به گزارش قم نیوز،علی فرجی اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی جام «سریز» و جام «فجر» ایران در حالی برگزار خواهد شد که ۳ داور مرد و یک داور زن قمی در آنها داوری خواهند کرد.

رئیس هیات بدمینتون استان قم افزود: پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی سریز جوانان و سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی فجر در حالی برگزار می‌شود که سه داور مجرب استان قم در این مسابقات حضور دارند.

وی ادامه داد: محمد حسن حسین زاده، سید امید مقدس زاده و علیرضا کمالی از قم در این رقابت‌ها به قضاوت خواهند پرداخت.

فرجی گفت: مسابقات بین‌المللی سریز طی روزهای پنجم تا هشتم بهمن آینده و رقابت‌های بین المللی فجر از روز دهم لغایت پانزدهم بهمن به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدمینتون استان قم یادآور شد: پس از استان تهران که با چهار داور در این رقابت‌ها حضور دارد، استان قم با سه داور آقا بیشترین تعداد داور در این ۲ رقابت را دارد.

وی ادامه داد: ملیکا محمودی راد اولین داور بانوی استان قم می‌باشد که در مسابقات بین‌المللی سریز قضاوت خواهد کرد تا تعداد داوران استان قم در این ۲ رویداد مهم بین المللی به عدد ۴ برسد.
https://qomnews.ir/vdcgnz9qxak9qz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما