پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 110068
معاون وزیر آموزش و پرورش:

۲میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

قم نيوز : معاون وزیر و رییس مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۴ درصد از دانش آموزان کشور در مدارس غیر دولتی حضور دارند، گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش:۲میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش:۲میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.
به گزارش قم نیوز،احمد محمودزاده روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: رویکرد مدارس غیردولتی با نگاه به اهداف آموزشی و تربیتی طراحی شده‌است چرا که همه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی مجری سیاست آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از خلاقیت‌های مدارس غیردولتی اضافه کرد: برخی از فرهیختگانی که در آموزش و تربیت دارای تجربه‌های مفید بوده و دغدغه‌ مند کشور و نظام اسلامی هستند دارای تجربه‌های ارزشمندی می‌باشند که تسری آن به مدارس دولتی مفید است.

معاون وزیر و رئیس مراکز و مدارس غیر دولتی بااشاره به اینکه ۲۱۰ هزار نفر از معلمان با موسسین مدارس غیردولتی قرارداد دارند، گفت: توانمندسازی معلمان یکی از اصول بسیار ضروری است که این مهم با اجرای ۳۶۰ ساعت برنامه آموزشی برای آنان با محوریت آموزش‌های عقیدتی و بصیرت افزایی صلاحیت‌های حرفه‌ای و عمومی محقق می‌شود.

محمود زاده افزود: نیروی انسانی که برای کشور تربیت می‌شود برای آینده ایران اسلامی است و فرقی ندارد که در چه مدرسه‌ای باشد و برای اجرای این طرح‌های توانمندسازی استفاده از ظرفیت‌های حوزه علمیه با به کارگیری اساتید برجسته علمی و تربیتی ضروری است.

بیش از ۱۶میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی کشور تحصیل می‌کنند.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcd9z0fjyt0fz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما