سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 110099
منبع : ایسنا
مدیرکل محیط‌زیست استان قم:

منشور اخلاقی محیط‌زیست استان قم تدوین می‌شود

قم نيوز : مدیرکل محیط‌زیست استان قم گفت: با همکاری اساتید دانشگاه و حوزه در شهر قم، منشور اخلاقی محیط‌زیست در دست تهیه قرار گرفته و پیش‌نویس آن آماده شده است که همچون منشور حقوق شهروندی، مرجع و منبعی برای شهروندان خواهد بود.
مدیرکل محیط‌زیست استان قم: منشور اخلاقی محیط‌زیست استان قم تدوین می‌شود.
مدیرکل محیط‌زیست استان قم: منشور اخلاقی محیط‌زیست استان قم تدوین می‌شود.
به گزارش قم نیوز،محمدحسین بازگیر در نخستین جلسه کمیته آموزش و فرهنگ‌سازی ذیل کارگروه مدیریت پسماند استان که امروز صبح در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل کمیته آموزش و فرهنگ‌سازی در کارگروه مدیریت پسماند بر اساس مصوبات جلسات گذشته صورت گرفت و این نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت رسیدگی به این موضوع است.

 وی خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع آب‌وخاک از اهداف تشکیل کمیته است که دستیابی به این اهداف، ریل‌گذاری برای رسیدن به برنامه جامع کل کشور است.  

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرکل محیط‌زیست استان قم، عنصر اصلی مشارکت در برنامه‌های اجتماعی عنوان و ابراز کرد: آمادگی درونی و همکاری رفتاری شهروندان در موضوعات مختلف با آموزش اتفاق نمی‌افتد.  

بازگیر اضافه کرد: به‌منظور بسترسازی برای ترسیم آینده و تفکر بهتر و مؤثرتر، مشارکت‌های مردمی الزاماتی دارد که باید رعایت شود.  

وی گفت: با همکاری اساتید دانشگاه و حوزه در شهر قم، منشور اخلاقی محیط‌زیست در دست تهیه قرار گرفته و پیش‌نویس آن آماده شده است که همانند منشور حقوق شهروندی، مرجع و منبعی برای شهروندان خواهد بود.  

مدیرکل محیط‌زیست استان قم تکرر موضوع آموزش و اطلاع‌رسانی در قانون مدیریت پسماند را نشان از اهمیت موضوع عنوان و تصریح کرد: طبق قانون تمام دستگاه‌ها مکلف هستند، وظایف خود در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی را پیگیری کنند.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdchwvnzw23nzvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما