يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 110123
مدیرکل هواشناسی قم:

بارش ۴.۸ میلیمتری باران در شهر قم ثبت شد

قم نيوز : مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین بارش ثبت شده برای شهر قم در ایستگاه مرکز تحقیقات، ۴.۸ میلیمتر بوده‌است.
مدیرکل هواشناسی قم:بارش ۴.۸ میلیمتری باران در شهر قم ثبت شد.
مدیرکل هواشناسی قم:بارش ۴.۸ میلیمتری باران در شهر قم ثبت شد.
به گزارش قم نیوز،مهران حیدری روز یکشنبه اظهار داشت: ۴.۶ میلیمتر بارش باران برای ایستگاه شکوهیه و ۴.۷ میلیمتر بارش باران در ایستگاه سالاریه قم نیز طی مدت مذکور ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته بارش‌ها در استان قم در اکثر نقاط به صورت باران و در مناطق کوهستانی به صورت برف بوده‌است گفت: بیشترین بارش برف در این مدت در روستای کهندان بخش قاهان با ثبت ۱۰ سانتیمتر بارش بوده و در ایستگاه وسف در شهرستان کهک هفت سانتیمتر، ایستگاه فوجرد در شهر دستجرد ۶ سانتیمتر و در ایستگاه سنجگان در شهر دستجرد ۲ سانتیمتر بارش برف ثبت شده‌است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش باران در ایستگاه فوجرد با ۱۸ میلیمتر در ۴۸ ساعت گذشته ثبت شده است بیان کرد: در این مدت در شهر دستجرد ۱۰ میلیمتر بارش باران داشته است.

اداره‌کل هواشناسی استان قم چهارشنبه چهارم بهمن ماه اعلام کرده بود: آسمان این استان از عصر جمعه شاهد افزایش ابر خواهد بود و از اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

همچنین رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم روز گذشته با اشاره به پیش بینی بارش برف در اواخر این هفته در قم اعلام کرد: بر اساس مدل‌های هواشناسی، پنج میلیمتر بارش برف در این شهر خواهیم داشت.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcf0xdymw6dyya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما