شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 110158
مدیرکل صمت قم:

اجرای طرح کاسبان امین در قم دسترسی مردم به کالاهای اساسی را تسهیل می‌کند

قم نيوز : مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هدف از اجرای طرح کاسبان امین در قم توزیع به‌موقع، گسترده و با قیمت مناسب محصولات در راستای تسهیل هرچه بیشتر دسترسی مردم به کالاهای اساسی مورد نیازشان است.
مدیرکل صمت قم:اجرای طرح کاسبان امین در قم دسترسی مردم به کالاهای اساسی را تسهیل می‌کند.
مدیرکل صمت قم:اجرای طرح کاسبان امین در قم دسترسی مردم به کالاهای اساسی را تسهیل می‌کند.
به گزارش قم نیوز،اکبر ابدالی در این خصوص بیان داشت: با نظارت خوبی که بر روند اجرای طرح کاسبان امین در قم صورت خواهد گرفت، تلاش می‌کنیم براساس هدف طرح، کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در همه جغرافیای استان به نحو مناسب توزیع شود.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته از سوی استاندار قم و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تنظیم بازار استان، کالاهای اساسی همواره در سطحی مطلوب تامین و تدارک دیده می‌شود که در همین رابطه با اجرای طرح کاسبان امین، شبکه گسترده و مطمئن توزیع و فروش کالا نیز در قم شکل گرفته و مردم با سهولت بیشتر و با قیمت مناسب به کالاهای اساسی مورد نیازشان‌ دسترسی خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که‌ اجرای طرح کاسبان امین موجب خدمت‌رسانی بیشتر به مردم قم و رضایت‌مندی آنان‌ است، ادامه داد: از کسبه استان (در بخش‌های مورد نظر طرح) که علاقه‌مند به شرکت در اجرای این طرح هستند می‌خواهیم با ورود به آدرس اینترنتی که در ادامه خواهد آمد، وارد شوند و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند تا در صورت دارا بودن شرایط از ظرفیت آنان در اجرای طرح کاسبان امین در استان قم استفاده شود.

گفتنی است اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت قم اعلام کرد؛ پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سایتی جهت شناسایی کاسبان امین عضو اتحادیه های صنفی خواروبار، بنکداران و پروتئین برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب راه‌اندازی شده تا مردم عزیز قم بتوانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر همین اساس پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بستری به‌منظور ثبت نام کاسبان امین فعال در محلات قم فراهم شده تا کالاهای اساسی از طریق این واحدهای صنفی بدست مصرف کننده برسد.

در این طرح مقرر شده واحدهای صنفی فعال عضو اتحادیه های مزبور در محلات قم به آدرس اینترنتی اینجا مراجعه کرده و مشخصات خود را ارسال کنند تا اقدامات لازم به عمل آید.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcdkz0fjyt0ff6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما