شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 110162
منبع : ایسنا
استاندار قم:

مهمترین شاخصه ارزیابی مدیران، پاسخگو بودن آنان است

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اینکه یکی از مهمترین شاخصه‌های ارزیابی مدیران استان، پاسخگویی آنان به مردم است،‌ اظهار داشت:‌ هر مسئولی که نسبت به تقاضا و مطالبات پاسخگو نباشد و با مردم با تکریم برخورد نکند نباید جایی در سیستم اداره استان داشته باشد.
استاندار قم:مهمترین شاخصه ارزیابی مدیران، پاسخگو بودن آنان است.
استاندار قم:مهمترین شاخصه ارزیابی مدیران، پاسخگو بودن آنان است.
به گزارش قم نیوز،به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، دکتر سید محمد آقامیری در نشست قرارگاه جهاد تبیین که امروز ظهر در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: وقتی مردم از ما مسئولان احترام و برخورد با تکریم ببینند قطعا در عرص‌ های اجتماعی نیز حضور فعال تری خواهند داشت. 

وی گفت: مدیران باید از اتاق خود بیرون بیایند و از زیر مجموعه خود اطلاع داشته باشند و صادقانه به مردم خدمت کنند؛ زیرا آنان این خدمت صادقانه را درک می‌کنند و به شدت نیز نسبت به آن واکنش مثبت نشان می‌دهند. هرجا خدمتی به مردم عرضه می‌شود آنان از خادمان خود سپاسگزاری ویژه می‌کنند.  

آقامیری در ادامه گفت: در زمان انقلاب هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نبود به همین دلیل ملت نیز مسئولان را از خود می‌دانستند و مدیران نیز خود را تافته جدا بافته‌ای از مردم نمی‌دیدند. 

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حضور مدیران کل در روستاهای استان گفت: از روزهای آینده مدیران کل با اختیارات استاندار با حضور در روستاهای استان به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی می کنند؛ البته این اقدام در مسیر برنامه‌ریزی‌های جامع حل مسایل استان می‌باشد که از مدت ها پیش آغاز شده‌است. 

آقامیری با اشاره به اهمیت کار میدانی درعرصه انتخابات بیان کرد: باید با مردم به صراحت صحبت کرد زیرا دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامید کردن آنان برای حضور درعرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات به کار بسته‌اند.‌ 

وی افزود:‌ مردم را باید آگاه کرد که دشمنان به جنگ جان،‌ مال و روح و روان آنان آمده‌اند، جنگ دشمنان نه با مسئولان بلکه با مردم ایران است.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdciquazrt1azz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما