قم نيوز : سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم گفت:براساس آخرین اطلاعات بدست آمده صورتحساب مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه دی تا آذر ماه 1402 پرداخت شده است.
سرپرست بیمه دی در استان قم
سرپرست بیمه دی در استان قم
به گزارش قم نیوز، سید محمود حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران، از ارائه طرح جدید بیمه دی در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: «شرکت ها و کارگاه های کوچک» عنوان طرح جدید این شرکت بیمه است و با توجه به اینکه جمعیت کمی در این مجموعه ها فعالیت دارند معمولا شرکت های بیمه ای به آنها روی خوش برای قبول پوشش درمان نشان نمی دهند.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم،با تاکید براینکه بیمه دی در راستای حمایت از تولید طرح ها و بسته هایی در رشته درمان ارائه کرده که به کارگاه های کوچک زیر 50 نفر اختصاص دارد، گفت: در رشته درمان 20 درصد سهم بازار درمان صنعت بیمه کشور به بیمه دی تخصیص یافته است.

حمیدی با اشاره به انعقاد قرارداد این شرکت بیمه با برخی مراکز به نام در کشور  خبر داد و گفت: بنیاد شهیدو امور ایثارگران، قرارگاه خاتم الانبیاء و مجموعه دانشگاه آزاد کشور از جمله مراکزی هستند که از خدمات شرکت بیمه دی بهره می برند.

وی با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی در بخش درمان در حال فعالیت است، گفت: در حال حاضر 2 هزار و 600 مرکز درمانی درکل کشور طرف قرار داد این شرکت بیمه ای هستند که سهم استان قم از این رقم 180 مرکز درمانی است که شامل 45 داروخانه مهم و شبانه روزی، تمامی بیمارستان های خیریه و دولتی و تمامی مراکز پاراکلینکی در سطح استان قم می شود.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم همچنین از همکاری خوب مراکز درمانی با بیمه دی خبر داد و تصریح کرد:براساس آخرین اطلاعات بدست آمده صورتحساب مراکز درمانی طرف قرار داد با بیمه دی تا آذر ماه 1402 پرداخت شده است و این موضوع می تواند مهمترین دلیل تعامل خوب مراکز درمانی با این شرکت بیمه باشد.

وی به انتظار شرکت بیمه دی و مدیران شعب استانی آن از مراکز درمان در سطح اشاره و ابراز کرد: ارائه خدمات مناسب، تکریم ارباب رجوع به ویژه خانواده های معظم شهدا، مادران شهدا و جانبازان 70 درصد خدمات بایسته و شایسته ای که در شأن ایشان است داشته باشند.

حمیدی گفت: بیمه دی افتخار دارد،کسب رتبه یک توانگری در صنعت بیمه را با ضریب 241 درصد کسب کرده و جزء 5 شرکت برتر محسوب می شود.

سرپرست مدیریت بیمه دی شعبه قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته گرامیداشت سالروز تأسیس بیمه دی بیان کرد :امسال برای نخستین بار بیمه دی برنامه های گوناگونی را در راستای گرامیداشت سالروز تاسیس این شرکت اجرا می‌شود که در استان قم شامل برگزاری گفت‌وگوی رسانه‌ای و مراسم جشن دوم اسفندماه با حضور مدیران شرکت‌های بیمه، برخی از مسئولین استانی اعم از مسئولین قوه‌قضائیه و دادگستری، پلیس راهور و مشتریان مهم مانند مسئولین بنیاد شهید است.
https://qomnews.ir/vdcaewn6i49n6u1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما