پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 110277
منبع : قم نیوز

آیت الله جوادی آملی: این گونه مدیریت شایسته ملت ما نیست

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان خطاب به وکلا و مسئولان با تاکید بر این موضوع که این گونه مدیریت باوجود گرانی و مشکلات و تحمل رنج‌های مرتبط با آن شایسته ملت ما نیست، تصریح کرد که ما توان مدیریت مطلوب را داریم.
مرجع تقلید شیعیان، آیت الله جوادی آملی
مرجع تقلید شیعیان، آیت الله جوادی آملی
به گزارش قم نیوز،آیت الله عبداله جوادی آملی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان آمل طی سخنانی اظهار کرد: حضور فعالانه در مناسبت‌ها و موارد تأثیرگذار در استقلال، امنیت، عظمت مملکت، انتخابات و غیر انتخابات از الزامات است و همه ما موظف و مکلف به حفظ وحدت هستیم.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرذ: ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند و همچنین ما را حق شناس و قدردان خون‌های پاک شهدا قرار بدهد.

استاد عالی حوزه‌های علمیه خطاب به وکلا و مسئولان تصریح کرد: این گونه مدیریت باوجود گرانی و مشکلات و تحمل رنج‌های مرتبط با آن شایسته ملت ما نیست چراکه ما توان مدیریت مطلوب را داریم.

وی با تصریح بر اینکه استقلال، امنیت، عظمت و جلال و شکوه کشور می‌بایست رأس همه مسائل اجتماعی باشد، اذعان داشت: جهان نباید نسبت به دین و امثال ذلک بی‌مِهر شود چراکه شرف ما و نمونه بارزی همچون مسئله انتخابات وابسته به این رکن است.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: اگر سیره و مسیره شهدا را سرلوحه قرار دهیم، دیگر کسی به بیراهه نمی‌رود و اختلاس و کج روی به خطور کسی نخواهد رسید.
https://qomnews.ir/vdcfexdyew6dy0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما