پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 110343

آیت الله سبحانی: مسوولان فقط شنونده نباشند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: مسوولان، دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی فقط شنونده نباشند، آنها باید مشکلات مردم را پیگیری و مرتفع کنند.
مرجع تقلید شیعیان، آیت الله جعفر سبحانی
مرجع تقلید شیعیان، آیت الله جعفر سبحانی
به گزارش قم نیوز،آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با حجت اسلام سیدمحمود نبویان و قاسم روانبخش از نمایندگان منتخب مردم قم و تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدمت در مجلس وظیفه بسیار خطیری است و شما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس مسئولیت دو چندانی دارید.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های دولتی را زیر نظر داشته باشید چراکه نارضایتی‌هایی نسبت به آنها وجود دارد ضمن اینکه با نظارت مستمر و مداوم می‌تواند رضایت مردم جلب می‌شود.

آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی باید نیازها و خواسته‌های مردم را مرتفع کنند و فقط شنونده نباشند.

در ابتدای این دیدار نیز نمایندگان منتخب مردم قم و تهران به موضوعات اولویت دار کشور در دوره جدید فعالیت مجلس شورای اسلامی اشاره کردند.

حجت الاسلام قاسم روانبخش روز گذشته نیز دیدارهای جداگانه ای با آیت الله سعیدی امام جمعه قم، آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و آیت الله اراکی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت و در این دیدارهای نوروزی گزارشی از مسائلی که باید در مجلس دوازدهم بدان پرداخته شود ارایه کرد.
https://qomnews.ir/vdcjxyevtuqevtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما