سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 110360
منبع : ایسنا

دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود گفت: سالانه ۱۵۰ هزار تن شیر نیز در استان قم تولید می‌شود همچنین ۴۰۰ هزار راس دام سبک و ۹۰ هزار دام سنگین در قم داریم.
ایت الله اعرافی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم
ایت الله اعرافی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم
به گزارش قم نیوز،محمدرضا حاجی‌رضا در دیدار با آیت الله اعرافی که امروز ۷ فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: در صدور اسناد کشاورزی در دو سال گذشته توانستیم از ۸۰ هزار هکتار موجود، مقدار ۵۵ هزار هکتار را تعیین تکلیف کنیم تا کشاورزان با سند زمین خود بتوانند از تسهیلات تخصصی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته رویکرد ما عدم توسعه بوده است، مطرح کرد: اشتغال مولد پایدار یکی از مباحث اصلی است که در سازمان دنبال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه حمایت‌ها و تسهیلات بخش کشاورزی قم محدود است، عنوان کرد: تلاش داریم با استفاده از دانش‌های نوین بهبود و ارتقای عملکرد کشاورزی در استان را داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه زراعت نیز محصولات برندی در قم وجود دارد، تاکید کرد: یونجه، ذرت و پنبه از جمله محصولات زراعی برجسته قم هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، حاجی رضا گفت: سالانه ۱۳۵ هزار تن تخم مرغ در استان قم تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود گفت: سالانه ۱۵۰ هزار تن شیر نیز در استان قم تولید می‌شود همچنین  ۴۰۰ هزار راس دام سبک و ۹۰ هزار دام سنگین در قم داریم.
 
https://qomnews.ir/vdciquazut1azp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما