پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 11079
مدیر تیم فوتسال صبای قم:

تیم فوتسال صبای قم مقتدرانه در مسیر قهرمانی در حرکت است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم فوتسال صبای قم چهارشنبه شب با پیروزی 6 بر 4 مقابل تیم لبنیات ارژن فارس، مقتدرانه در مسیر قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حرکت است.
تیم فوتسال صبای قم مقتدرانه در مسیر قهرمانی در حرکت است
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی گفت: تیم فوتسال صبای قم با ارائه یک بازی زیبا و فنی در خارج از خانه مقابل ارژن فارس، توانست با کسب ۳ امتیاز دیگر، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ و مسیر قهرمانی را هموارتر نماید.

وی ادامه داد: در این بازی تیم فوتسال صبای قم موفق شد سیزدهمین پیروزی خود را کسب و همچنان یکتاز صدر جدول لیگ برتر فوتسال ایران باشد.

شریفی گفت: در این بازی علیرضا وفایی و محمد کرمانی هر کدام دو گل، علی اصغر حسن زاده و محمد کوهستانی نیز هر کدام یک گل برای تیم فوتسال صبای قم به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال صبای قم پنجشنبه هفته آینده در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم میزبان تیم شهرداری ساوه می باشد و امید است با پیروزی در آن بازی، بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول تقویت کنیم.

تیم فوتسال صبای قم در هشتمین مسابقه خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم لبنیات ارژن فارس پیروز شد.

این تیم در ۱۶ مسابقه قبل به ۱۳ پیروزی، دو تساوی و یک باخت دست یافته و با ۴۱ امتیاز در مکان نخست جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchwvnz.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما