يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 11119
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

تأخیر در افتتاح واحدهای مسکن مهر توجیه پذیر نیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: نباید در افتتاح هزاران واحد مسکن مهری که در دهه فجر افتتاح می‌شوند تأخیر ایجاد شود.
تأخیر در افتتاح واحدهای مسکن مهر توجیه پذیر نیست
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، ستاد افتتاحیه‌های مسکن مهر استان قم که از یک ماه گذشته تا کنون به صورت متوالی و روزانه تشکیل می‌شود در شهرک پردیسان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و معاون امور عمرانی استانداری قم و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به بازدید موردی واحدهای مسکن مهری که از نظر سازه آماده اختصاص یافته بود، محمد امین نصراللهی‌زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر استان گفت: اعضای تعاونی‌ها باید به فکر تهیه دفترچه‌های اقساط بانک باشند تا سود مشارکت کمتری از سوی بانک از آنان دریافت شود.

وی اضافه کرد: شیرینی صاحب خانه شدن عزیزان هموطنی که در این واحدها سکنی گزیده‌اند کام ما را شیرین کرده است اما باید مراقب بود که این شیرینی صاحب خانه شدن، آنان را از گرفتن دفترچه‌های اقساط بانک و دیگر موارد نرم افزاری طرح بزرگ مسکن مهر غافل نکند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به بازدیدهای روزانه اعضای ستاد افتتاحیه‌های مسکن مهر از واحدهای مسکن مهر گفت: هیچ تأخیری در افتتاح هزاران واحد مسکن مهری که باید در دهه فجر به بهره برداری برسند قابل توجیه نیست و باید موانع پیش رو به سرعت و با دقت رفع شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccosqs.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حمید
سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون ، از اردیبهشت 90 قرار بوده که خونه های مسکن مهر ما در پردیسانو تحویل بدن این اتفاق تا حالا نیفتاده این همه خسارتو کی باید جواب بده مسئولین بجای وعده دادن کمی عمل کنن