يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 11125
جانشین فرمانده انتظامی قم خبر داد

اعتراف سارقان حرفه‌ای کابل برق به 23 فقره سرقت

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در استان خبر داد و گفت: متهمان به 23 فقره سرقت اعتراف کردند که در این ارتباط دو نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
اعتراف سارقان حرفه‌ای کابل برق به 23 فقره سرقت
به گزارش قم نیوز، محمدرضا میرحیدری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر،‌ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یک سری تحقیقات مشخص شد متهمان در قالب یک باند ، اقدام به سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح استان می‌کنند که با انجام اقدامات فنی و پلیسی سرکرده باند توسط مأموران کلانتری ۱۸ قم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: پس از دستگیری متهم طی هماهنگی با مقام قضایی استان منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه تعدادی دوربین عکاسی، ضبط و دینام خودرو ، دستگاه دلر و مقداری کابل برق کشف شد.

وی ادامه داد: با اعتراف سردسته باند به همکاری چند تن دیگر در این خصوص، متهم دیگری نیز دستگیر شد که در تحقیقات مأموران وی از همکاری دو مالخر پرده برداشت.

میر حیدری گفت: طی هماهنگی با مقام قضایی استان از انبار مالخران مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی، باطری و دینام خودرو، قیچی کابل بری، ۴۰ عدد چاقو و قمه کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: متهمان اصلی پرونده پس از اعتراف به ۲۳ فقره سرقت سیم، کابل برق و ساختمان‌های نیمه کاره در نهایت به دست قانون سپرده شدند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjivev.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما