دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 11168
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم:

مدیریت شهری نیازمند ثبات است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم ثبات مدیریت در شهرداری را مسئله‌ای مهم دانست و گفت: چنانچه وقت کافی در اختیار مدیران قرار نگیرد آن‌ها نمی‌توانند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند.
مدیریت شهری نیازمند ثبات است
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان امروز در جلسه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ثبات مدیریت در شهرداری را مسئله‌ای مهم دانست و اظهار کرد: چنانچه وقت کافی در اختیار مدیران قرار نگیرد آن‌ها نمی‌توانند برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشند.

وی افزود: طرح جامع بازیافت در قم باید تا پایان سال به نتیجه برسد و در این خصوص پیگیری‌های لازم نیز صورت بگیرد تا نقشه راه مشخص شده و تمام بازخوردها قابل رصد باشند.

از ظرفیت بخش خصوصی در خدمات شهری استفاده شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح در مسئله پسماندها گفت: در این زمینه اصفهان از جمله شهرهایی است که می‌تواند به عنوان الگوی خوبی در مدیریت شهری و پسماند مورد توجه مدیران قم قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسیاری از امور قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند به همین دلیل گام‌های نخست برای استفاده از این ظرفیت عمده برداشته شده است.

ذاکریان با بیان اینکه مسئله تفکیک زباله از مبدأ باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیازمند فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی دقیق هستیم.

از آسیب به خاک قم جلوگیری کنیم
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان داشت: دفن ظروف پلاستیکی یک فاجعه است و نباید اجازه داد با این کار خاک قم آسیب ببیند.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر امور به عنوان زمینه اجرای صحیح برنامه‌ها ابراز کرد: یکی از امور مهم شهری رفت و روب معابر است که باید با دقت هرچه تمام انجام شود و نظارت بر این کار نیز باید همراه با دقت باشد.

نظارت دقیق بر خدمات شهری اهمیت فراوانی دارد
ذاکریان نظافت شهری را از جمله خدماتی دانست که به طور مستقیم به شهروندان ارتباط دارد و گفت: این امر موجب نظارت بیشتر مسئولان بر نظافت شهری می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7q9q.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما