شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 11301
شهردار منطقه ۲قم خبر داد:

عمليات عمراني بوستان توحید آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه۲ از آغاز عمليات عمراني و احداث بوستان توحيد در منطقه دو شهرداري قم خبر داد.
عمليات عمراني بوستان توحید آغاز شد
به گزارش قم نیوز، مجيد متين فر با اعلام این خبر گفت: در ادامه روند بهسازی و احداث بوستان در سطح منطقه دو تاکنون ۱۳ بوستان بهسازی و ساخته شده است و بوستان توحيد چهاردهمین بوستان است که در سطح اين منطقه احداث مي شود و عملیات عمرانی آن همينك آغاز شده است.

شهردار منطقه دو قم افزود: با توجه به کمبود و نیاز به فضای سبز در بلوار توحید و با پیگیری فراوان زمینی با حدود ۴۴۰۰ متر مربع در بدنه بلوار توحید پس از توافق با مالک در اختیار شهرداری منطقه قرار گرفته که شهرداری نیز نسبت به طراحی و احداث بوستان در این بلوار اقدام خواهد کرد.

مهندس متین فر در ادامه اذعان داشت: عملیات اجرایی این بوستان همزمان با روز هوای پاک آغاز شده است و این بوستان با امکاناتی شامل : فضای سبز، محوطه‌سازی، مبلمان پارکی، آبنما، وسایل ورزشی (تندرستی) ، محوطه بازی کودکان، وسایل بازی، روشنایی (برج‌ نوری، چراغ) و . . . طراحي و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار منطقه دو قم تصريح كرد: بلوار توحید یکی از محورهای شریانی اصلی سطح شهر مقدس قم است که دارای کمترین فضای سبز در سطح منطقه بوده است که با احداث این بوستان و فضای سبز بخشی از نیاز این بلوار مرتفع خواهد شد.

متين فر با اشاره به اينكه احداث اين بوستان نهایت همکاری شهروندان را می‌طلبد خاطرنشان كرد: احداث، بهسازی و تکمیل وضعیت امکانات شهری تنها نیمی از این نیاز را برآورده می سازد و ما بقی آن به عهده خود شهروندان است که با رعایت و استفاده درست در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.

وی در خاتمه اظهار داشت: شهرداری منطقه دو نهایت تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی و اجتماعی محیط زندگی شهروندان به کار بسته است و امید واریم بتوانیم با مشاركت شهروندان شهری زیبا و آراسته را بسازیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfymdy.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما