سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 11395

سعید راد و محمدرضا شریفی‌نیا در قم

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی گیرنده با مضمون اجتماعی و درون مایه طنز در سینماهای قم اکران شد.
سعید راد و محمدرضا شریفی‌نیا در قم
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی گیرنده به تهیه‌کنندگی محمد قهرمانی و کارگردانی مهرداد غفارزاده در سینما و توس و تربیت قم به روی پرده رفت.

فیلم سینمایی گیرنده در پردیس سینمایی وتوس با اختصاص سه سانس در ساعت‌های ۱۷، ۱۹ و ۲۱ اکران می‌شود.

این فیلم با اختصاص دو سانس و در ساعت‌های ۲۰ و ۲۲ در سینما تربیت برای علاقمندان و مخاطبان در قم به روی پرده می‌رود.

این سینما همچنین فیلم سینمایی «یک فراری از بگبو» را نیز در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ اکران کرده است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «گیرنده» آمده است: رئیس جمهور از شهری کوچک (جاروف) که مشخص نیست در کجای ایران قرار دارد، می‌خواهد بازدید کند. به این علت اکثر مردم شهر شروع به نوشتن نامه برای رئیس جمهور می‌کنند و مشکلات خود را در نامه توضیح می‌دهند. داستان از جایی شروع می‌شود که هیئت دولت و مقامات پس از بازدید از شهر می‌روند و یک محموله نامه پس از رفتن رئیس جمهور و همراهانش به فرمانداری می‌رسد و چون قرار است رئیس جمهور در همان روز از طریق فرودگاه به تهران باز گردد نامه‌ها باید هر چه سریعتر به دست رئیس جمهور برسد. حاج صمد(سعید راد) راننده محلی، طی اتفاقی مأمور انجام این کار می‌شود. در این بین شخص با نفوذی به علت اینکه منافع شخصیش با رسیدن نامه‌ها به دست رئیس جمهور در معرض خطر قرار می‌گیرد برای رسیدن نامه‌ها مانع تراشی می‌کند و....

در این فیلم که مضمون اجتماعی با درون‌مایه طنز دارد، بازیگران مشهور سینمای ایران از جمله سعید راد، محمدرضا شریفی‌نیا، پردیس افکاری، نیما شاهرخ‌شاهی، سیامک اطلسی، باقر صحرا رودی، چکامه چمن ماه، میرطاهر مظلومی، رضا آحادی، افسانه ناصری، محمدرضا غفاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گیرنده» در سی امین جشنواره فیلم فجر با دریافت یک سیمرغ بلورین و دو دیپلم افتخار،تحسین منتقدان در جشنواره فجر را برانگیخت.

این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو(مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) و دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه بخش نگاه نو برای گروه فیلم‌نامه‌نویسان سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد بخش نگاه نو به سعید راد بازیگر نقش اول فیلم سینمایی گیرنده اهدا شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما