يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 11479
با بازی شهرزاد کما‌ل‌زاده و مجید حاجی‌زاده

نامزد آمریکایی من به سینما شهرآفتاب رسید

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من با بازی شهرزاد کمال‌زاده و مجید حاجی‌زاده در سینما شهرآفتاب قم اکران شد.
نامزد آمریکایی من به سینما شهرآفتاب رسید
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من به تهیه‌کنندگی عبدالرضا ساعتچی‌فرد و کارگردانی داود توحیدپرست به روی پرده سینما شهر آفتاب رفت.

سینما شهر آفتاب که پیش از این فیلم سینمایی «یک فراری از بگبو» را به روی پرده خود داشت در تازه‌ترین اکران فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من را با اختصاص سه سانس از ساعت‌های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ برای مخاطبان خود به نمایش گذاشته است.

فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من نوشته یاسمن کفایتی است که فیلمنامه آن را به همراه داود توحیدپرست به رشته تحریر درآورده و این فیلم در قاب دوربین مجتبی رحیمی به تصویر کشیده شده است.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من آمده است: دختری که زیبایی ظاهری و پول باد آورده خانوادگی را در اختیار دارد در ماجراجویی می‌خواهد به خودش و دیگر دوستانش ثابت کند که بچه‌های جنوب شهر لیاقت زندگی در آن مکان را دارند. در صورتی که در جلو رفتن در این ماجرا چشم‌هایش زیبایی‌هایی می‌بینند که باعث تغییراتی در زندگیش می‌شود...

در فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من بازیگرانی همچون مجید حاجی‌زاده، شهرزاد کمال‌زاده، ثریا قاسمی، منوچهر علی‌پور، محمد محکمی، فرهاد پورگرجانی، رونا قیصر نژاد، مژگان بیات، پریسا رضایی، هومن سزاوار، علی اصحابی، مهدی مرسی، میترا صفائی، نجات علیمرادی، رحیم مهدی‌خانی، علی منصوری، علی ابوالحسنی و اخترالملوک وزیری به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر سینمایی اواخر سال ۸۶ تولید شد ولی نتوانست پروانه نمایش بگیرد و اکنون پس از چهار سال به اکران عمومی می‌رسد.

نامزد آمریکایی من از جمله فیلم‌هایی است که برای اکران در سالن‌های حوزه هنری مورد تایید مسئولان این نهاد قرار نگرفته است.

فیلم سینمایی نامزد آمریکایی من ‌دومین ساخته داود توحیدپرست پس از فیلم سینمایی معصوم در مقام کارگردانی است. سومین اثر این کارگردان نیز با نام شیرین قناری بود در جشنواره فجر سال گذشته حضور داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb9ab8.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما