دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 11504
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

محرومیت منطقه نیروگاه باید رفع شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به اینکه مناطق دو و شش دچار کمبودهای فرهنگی و اجتماعی هستند، تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی منطقه نیروگاه عقب افتادگی این منطقه باید جبران شود.
محرومیت منطقه نیروگاه باید رفع شود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی شب گذشته در مراسم دیدار استاندار قم با اهالی منطقه نیروگاه که در مسجد طفلان مسلم برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و دهه فجر اظهار کرد: استاندار قم به همراه معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از مناطق دو و شش شهری قم بازدید کرده و در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان برای پیشرفت این مناطق تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر که وضعیت اعتبارات مناسب بود شاهد توسعه عمرانی خوبی بودیم تصریح کرد: نمونه آن پروژه انتقال آب به قم است که در پایان راه قرار داریم و به زودی دستگاه تی بی ام از تونل خارج شده و با همت مسئولان ان‌شاءالله این پروژه در اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و آب قم به طور کامل شیرین خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احداث کمربند ریلی استان که با هدف جمع‌آوری ریل‌های راه آهن از سطح شهر در حال انجام است اضافه کرد: این پروژه تاکنون حدود ۱۹۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است و به زودی افتتاح خواهد شد.

امیرآبادی با اشاره به اینکه توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در دولت دهم بسیار چشمگیر بوده است تصریح کرد: در بخش بازسازی مدارس در مناطق دو و شش تعدادی از مدارس بازسازی و مشکلات آنان برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مشکلاتی که در حد مقدورات است برطرف شود، اضافه کرد: امیدواریم بیمارستان نیروگاه قم که به اعتبار بیشتری نیاز دارد مورد توجه قرار گرفته و تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد و بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه برطرف شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به بخشی از کمبودهای فرهنگی و اجتماعی در مناطق دو و شش قم اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی منطقه نیروگاه عقب‌افتادگی این منطقه باید جبران شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaymn6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما