يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 11614
با حضور معاون آموزشی دانشگاه تهران

سرپرست جدید پردیس قم دانشگاه تهران معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس قم دانشگاه تهران در این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.
سرپرست جدید پردیس قم دانشگاه تهران معرفی شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس قم دانشگاه تهران ظهر امروز در تالار امام خمینی(ره) این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان دانشگاه تهران، پردیس قم این دانشگاه، مسئولان استانی و کارمندان و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند، حجت‌الاسلام رضا برنجکار، رئیس سابق پردیس قم دانشگاه تهران در این مراسم با اشاره به عملکرد دوره شش ساله مدیریت خود، رسیدن پردیس قم دانشگاه تهران به جایگاه حقیقی خود را نیازمند تلاش‌های پیگیر اساتید و دانشجویان و حمایت مسئولان دانست.

سرپرست پردیس قم دانشگاه تهران نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه دانشگاهی اظهار داشت: نباید هیچ ظرفیتی از جانب اساتید، دانشجویان و کارمندان در این دانشگاه بدون استفاده بماند.

سید محمد مقیمی با اشاره به سوابق کاری خود در پردیس قم دانشگاه تهران ادامه داد: در مسیر شکوفایی این مجموعه باید به مسائلی مانند کوچک کردن مجموعه‌های اداری و کاهش هزینه‌ها توجه کرد.

در ادامه این مراسم معاون آموزشی دانشگاه تهران به تبیین روش‌های ارتقای جایگاه پردیس قم دانشگاه تهران در میان دانشگاه‌های کشور پرداخت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌ها و تقدیرنامه‌هایی از سوی دانشگاه تهران، پرسنل پردیس قم این دانشگاه، شهرداری قم و دیگر نهادهای فرهنگی از خدمات شش ساله رضا برنجکار در سمت ریاست پردیس قم دانشگاه تهران تقدیر شد.

سید محمد مقیمی، هم‌اکنون معاون اداری و مالی دانشگاه تهران است که با حفظ سمت قبلی سرپرستی پردیس قم این دانشگاه را نیز پذیرفته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc0eqs.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما