دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 11638
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

آغاز پذيرش سراسري حوزه‌هاي علميه خواهران از اول اسفند

قم نيوز : قم نیوز: پذيرش سراسري حوزه‌هاي علميه خواهران از اول اسفند ماه آغاز مي‌شود و تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
آغاز پذيرش سراسري حوزه‌هاي علميه خواهران از اول اسفند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدی مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با بيان اينکه ثبت‌نام از متقاضيان ورود به حوزه‌هاي علميه خواهران به صورت اينترنتي انجام می پذیرد، اضافه کرد: با آغاز زمان ثبت نام، متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.whc.ir/paziresh ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و خرید کارت ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تصريح کرد: در شيوه ديگر پذيرش، داوطلبان با مراجعه به واحدهاي آموزشي سطح دو و سطح سه،ضمن دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و کارت ثبت نام نسبت به ثبت نام از طریق اینترنت اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی هزينه ثبت نام در آزمون ورودي براي متقاضيان هر يک از مقاطع سطح دو (کارشناسي) و سطح سه (کارشناسي ارشد) را ۶۰ هزار ريال ذکر کرد و افزود:‌ امکان پرداخت اين وجه از طريق سامانه مديريت پذيرش و سنجش حوزه‌هاي علميه خواهران فراهم آمده است.

وي اضافه کرد: در هر يک از اين دو شيوه، داوطلبان کد رهگيري دريافت مي‌کنند و با استفاده از این کد در هر يک از مراحل پذيرش، مي‌توانند از طريق سامانه مديريت پذيرش و سنجش حوزه‌هاي علميه خواهران از وضعيت خود مطلع شوند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: در سال‌های گذشته برای سنجش سطح علمی داوطلبان (ورودی سطح دو) آزمون کتبی برگزار می‌شد ولی برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲ آزمون ورودی حذف شده است و سوابق علمی داوطلب (معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی جایگزین شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcivqaz.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما