قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: تمام سعی و تلاش ارکان مدیریتی حوزه، برنامه ریزی دقیق در راستای رضایت مندی طلاب است.
مدیر حوزه‌های علمیه بر خدمت‌رسانی مطلوب به طلاب تاکید کرد
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم بوشهری روز دوشنبه در بازدید از معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به اینکه تلاش های بسیار خوب و زیادی در این معاونت در راستای خدمت رسانی به طلاب انجام شده که مایع امیدواری است، افزود: به همان اندازه که ما در زمینه های علمی از طلاب مطالبه داریم، آنها نیز مطالباتی دارند.

وی تاکید کرد: باید خدمات و تسهیلات لازم را برای طلاب فراهم کنیم؛ البته معاونت امور طلاب توانسته به بخشی از نیازها رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در گذشته خدماتی به طلاب ارایه می شد، اما با شکل گیری معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، عرصه های خدمت رسانی خوبی فراهم شده است.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: باید با برنامه ریزی های منسجم بتوانیم نواقص را رفع و پیشنهاداتی که ارایه می شود را در جلسات مختلف مورد بررسی قرار دهیم تا امور حوزه به شکل مناسبی اداره شود.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان از تلاش های دست اندرکاران و کارکنان معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در عرصه خدمت رسانی به طلاب تقدیر کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciwqaz.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما