يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 11786
منبع : قم نیوز
سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

آمادگی مهندسان قمی برای حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

قم نيوز : قم نیوز: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با صدور بیانیه‌ای آمادگی جامعه مهندسی استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را اعلام و اقشار مختلف مردم قم را به شرکت هر چه با شکوه‌تر در این مراسم دعوت کرد.
آمادگی مهندسان قمی برای حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
به گزارش قم نیوز، متن اطلاعیه به شرح زیر است:
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور دلیر مردی و حماسه آفرینی امتی است که با رهبری‌های داعیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (س)، توانستند برگی زرین از تاریخ بشریت را ورق زنند.
امروز با گذشت ۳۴ بهار از آغاز انقلاب شکوه‌مند انقلاب اسلامی، شاهد بر بار نشستن این شجره طیبه در دنیا و منطقه هستیم، آنگونه که ملت‌های مسلمان با الهام از نهضت کفر ستیر ایران، صفحات زرینی را با جریان بیداری اسلامی بر تاریخ خود می‌افزایند.

ملت با صلابت ایران اسلامی همانند گذشته، بار دیگر با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بر صیانت از دستاوردهای والای انقلاب و نظام اسلامی تاکید و خود را برای ورود به عرصه دیگری از مردم سالاری دینی که‌‌ همان انتخابات ریاست جمهوری باشد مهیا می‌کنند.

جامعه بزرگ مهندسی قم نیز همگام و دوشادوش اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت و با نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت خود با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت و در این راستا از همه مسئولان نظام اسلامی می‌خواهند با حفظ وحدت و عدم دامن زدن به اختلافات ، توطئه دشمان را خنثی کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccemqs.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما