يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 11787
سرمربی برزیلی الشباب امارات:

صبا تیم برتر میدان بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی برزیلی تیم الشباب امارات گفت: صبا بازیکنان حرفه‌ای و ماهری داشت و بهتر از ما بازی کرد.
صبا تیم برتر میدان بود
به گزارش قم نیوز، مارکوس پاکوئتا در نشست خبری بعد از پایان مسابقه صبا و الشباب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم به خاطر بازی خوب و جنگنده که تماشاگران از آن لذت بردند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این بود که در ۱۵ دقیقه اول مسابقه گل نخوریم، اما متأسفانه برعکس شد و گل صبا استراتژی ما را تغییر داد و مدل بازی ما هم عوض شد.

وی افزود: ما برای بازی دفاعی به مصاف صبا نیامدیم؛ شاید کنترل توپ بیشتر در اختیار صبا بود، اما دیدید که حمله کردیم و به گل هم رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: صبا چهره خوبی داشت و بازیکنان آنها حرفه‌ای و فوق‌العاده خوب بودند، در حالی که بزرگترین مشکل من در این دیدار نداشتن سه بازیکن اصلی بود.

سرمربی برزیلی تیم الشباب امارات در پاسخ به این سؤال که تیم شما در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت، تصریح کرد: ما به خاطر فشردگی بازی‌های لیگ امارات با تیم خسته‌ای به ایران آمده بودیم، ضمن اینکه صبا در این ورزشگاه به تمام شرایط آن عادت داشت و بهتر از ما می‌توانست روی زمینی که کمی هم کیفیتش نامطلوب بود، بازی کند.

وی در پایان در خصوص ضربات پنالتی عنوان کرد: ضربات پنالتی بخشی از فوتبال است و ما بعد از اینکه در جریان مسابقه توانستیم به خواسته خود برسیم، برای ضربات پنالتی هم برنامه داشتیم. فکر می‌کنم مربی خوش‌شانسی باشم که این دیدار را بردیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd550f.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما