دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 11819
اسفند ماه سال جاری برگزار می شود

افتتاح نخستین جشنواره حماسه باران در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم گفت: اول اسفند ماه سال جاری مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره حماسه باران در استان قم برگزار خواهد شد.
افتتاح نخستین جشنواره حماسه باران در قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره حماسه باران ویژه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی استان قم افزود: جشنواره حماسه باران نخستین بار با همکاری تمام مراکز علمی کاربردی استان در اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

محمدی ادامه داد: این جشنواره در سه محور علمی، هنری و ورزشی در استان قم برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم با اشاره به موضوعات قابل ارائه در این جشنواره تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، کتاب، پژوهش و تحقیق، اختراع و ابداع متناسب با فضای علمی کاربردی در بخش‌های علمی، هنری و ورزشی ارائه کنند.

ارائه مقالات موضوعی در جشنواره حماسه باران
وی با بیان اینکه آثار در دو بخش آزاد و موضوعی خواهند بود اظهار داشت: مقالات دانشجویان در این دو بخش با عنوان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، حماسه‌های ملی و مذهبی، اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ارائه می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخش هنری این جشنواره نیز دانشجویان آثار خود را در قالب طراحی پوستر، نقاشی و طراحی، کاریکاتور، شعر و داستان، پویانمایی، طراحی لوگو و عکاسی ارائه می‌دهند.

سرپرست مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم اذعان کرد: در بخش ورزشی نیز دختران و پسران در رشته‌های مختلف ورزشی رقابت خواهند داشت.

وی یادآور شد: در این بخش دانشجویان دختر در رشته‌های تیراندازی و بدمینتون و در بخش گروهی در رشته والیبال شرکت می‌کنند. دانشجویان پسر نیز در بخش گروهی در رشته فوتسال و در بخش انفرادی در رشته تیراندازی و تنیس رقابت خواهند داشت.

دبیر جشنواره حماسه باران ابراز داشت: تمام دانشجویان مراکز علمی کاربردی می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و محدودیتی برای شرکت وجود ندارد همچنین از هر مرکز جامع علمی کاربردی حداکثر دو تیم از هر رشته شرکت خواهند داشت.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد همدلی و تعامل بین دانشجویان، ایجاد و افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری دانشجویان، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر دانشجویان در حوزه‌های علمی و مهارتی دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان قم است.

محمدی زمان افتتاح جشنواره را ابتدای اسفند ماه اعلام کرد و ابراز داشت: دانشجویان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه ۹۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شده و از نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjhoev.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما