يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 11979
چهارم اسفندماه

انتخابات سازمان نظام پزشکی قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی هم‌زمان با سراسر کشور چهارم اسفند امسال در قم برگزار می‌شود.
انتخابات سازمان نظام پزشکی قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در استان قم با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور و سالم این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی شده است اظهار کرد: هیئت نظارت بر انتخابات اسامی افراد تائید صلاحیت شده را در مهلت تعیین شده اعلام کرد که این افراد تا پایان روز سوم اسفند مهلت دارند تا نسبت به تبلیغات انتخاباتی در چارچوب ضوابط انتخابات نظام پزشکی اقدام کنند.

محسن فرقانی با اشاره به تائید صلاحیت ۷۵ نفر از داوطلبان در انتخابات نظام پزشکی استان گفت: داوطلبان تائید صلاحیت شده باید ضمن رعایت شرایط و ضوابط تبلیغات از هر نوع تبلیغات با استفاده از امکانات دولتی خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان‌ها هر یک از مشمولین واجد شرایط ماده ۲۲ قانون تنها فقط می‌توانند یک بار با ارائه کارت عضویت سازمان نظام پزشکی رای دهند افزود: به منظور رفاه حال افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند ولی کارت آنها مفقود شده است نماینده نظام پزشکی در محل شعبه اخذ رای برای تائید ایشان حضور دارد.

رئیس هیئت اجرائی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی زمان برگزاری این دوره از انتخابات را چهارم اسفند اعلام کرد و گفت: انتخابات از ساعت هشت صبح تا ۱۷ در محل دانشگاه علوم پزشکی قم در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) برگزار می‌شود.

فرقانی تصریح کرد: در صورت استقبال شرکت کنندگان زمان برگزاری انتخابات قابل تمدید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای رفع ابهامات در خصوص نحوه تبلیغات انتخاباتی می‌توانند با شماره ۷۷۰۶۴۱۷ هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تماس حاصل کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی قم به نشانی webda.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgyy9q.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما