شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : 12124
تولیت آستان مقدس قم:

نعمت خدمت در آستان حضرت معصومه(س) را قدر بدانیم

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس قم گفت: صاحب این آستان کسی است که به برکت حضور ایشان این شهر مرکز نشر معارف اهل بیت(س) در جهان است و باید قدر خدمت در این آستان را بدانیم.
نعمت خدمت در آستان حضرت معصومه(س) را قدر بدانیم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در بازدید از مجتمع آموزشی کریمه اهل ‌بیت در جمع مدیران و معاونان آستان مقدس قم گفت: نگاهی که ما به آستان مقدس قم داریم، باید نگاهی معنوی و دور از نگاهی شغلی و کسب درآمد باشد.

وی افزود: همان‌طور که انسان زمانی که وارد مسجدی می‌شود در صورت امکان خدمت‌رسانی بدون اینکه کسی به او بگوید مشغول به کار می‌شود، در آستان مقدس قم که چه بسا از برخی جهات برتر از مسجد باشد انسان باید هرچه می‌تواند در آن خدمت کند.

تولیت آستان مقدس قم حضور در عرصه خدمت‌رسانی در آستان مقدس کریمه اهل بیت را نعمتی بزرگ دانست و گفت: صاحب این آستان کسی است که به برکت حضور ایشان این شهر مرکز نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) در جهان است.

وی با بیان اینکه ما باید به شکرانه حضور خود در آشیانه آل الله و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) عوارض آن که خدمت‌رسانی حداکثری است را بپردازیم، گفت: ممکن است در آینده این فرصت خدمت‌گزاری فراهم نباشد.

سعیدی با بیان اینکه مسئولیت‌ها قسمت و روزی انسان‌ها است افزود: حال که فرصت و توفیق خدمت در آستان اهل بیت(علیهم السلام) برای ما فراهم شده است، نباید کار خود را تنها در انجام وظیفه خلاصه کنیم، کسی که در آستان است، باید جهادگونه و در راه خدا قدم بردارد، در این صورت نصرت الهی نیز با او خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjxvev.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما