شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 12158
رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم:

دانش آموختگان حوزوی جهت گسترش معارف اسلامي جذب صدا و سيما مي شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم، با اشاره به استقبال طلاب و فضلاي حوزه علميه برای ورود به دانشكده گفت: دانش‌آموختگان، جهت گسترش معارف اسلامي جذب شبكه هاي مختلف صدا و سيما مي شوند.
دانش آموختگان حوزوی جهت گسترش معارف اسلامي جذب صدا و سيما مي شوند
به گزارش قم نیوز، رئیس و معاونان دانشکده صدا و سیمای استان قم روز شنبه با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلا‌م‌الله علیها) دیدار کردند.

اکبری با اشاره به این که ‌دانشكده صدا و سيماي مركز قم در سال ۱۳۷۷با هدف تربيت فضلاي حوزه علميه جهت ورود به شبكه‌هاي مختلف صدا و سيما و خدمت در فضاي رسانه‌اي تاسيس شد، ادامه داد: اين دانشكده با رشته تهيه كنندگي فعاليت خود را آغاز نمود كه از سال ۱۳۸۸ نگاه جدي تري به اين مساله شد و رشته هاي جديدي نيز راه‌اندازی شد.

وي افزود: فيلم‌نامه نويسي، ادبيات نمايشي، ‌علوم ارتباطات اجتماعي در گرايش هاي فقه و رسانه، اخلاق و رسانه، ‌حكمت و رسانه، ‌تاريخ و رسانه از رشته هاي متنوع ايجاد شده در سال ۱۳۸۸ است كه صدا و سيماي استان قم با توجه به منويات رهبري در راستاي تربيت نيروي انساني متخصص و متعهد و حضور روحانيون در رسانه، اين مسئله را به جديت تمام انجام مي دهد.

مدير دانشكده صدا و سيماي استان قم با اشاره به استقبال طلاب و فضلاي حوزه علميه برای ورود به دانشكده اظهار داشت:‌ طلاب و فضلاي حوزه علميه استقبال خوبي از اين دانشكده داشته اند و دانش‌آموختگان، جهت گسترش معارف اسلامي جذب شبكه هاي مختلف صدا و سيما مي شوند.

اكبري درباره فعال شدن رشته‌های تخصصی در سطح کارشناسی ارشد در این دانشکده، گفت: ‌در حال حاضر در مقطع كارشناسي ارشد اين دانشكد، حدود ۸۰ طلبه آقا و ۵۰ طلبه خواهر جذب اين دانشكده شده اند.

وی در پايان گفت:‌در حال حاضر دانشكده نشست هاي تخصصي در زمينه فقه و رسانه توسط اساتيد حوزه برگزار مي كند و در حال تاليف كتب با نگاه بومي و ديني به هنر مي باشد كه تا كنون هم چندين جلد کتاب در این عرصه به چاپ رسيده است.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار، جمعی از معاونان و مدیران دانشکده صدا و سیما نیز نظرات خود را در راستای تقویت و تعامل هرچه بیشتر این دانشکده و آستان مقدس قم ارائه دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg7q9q.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما